Kaj boste lahko prebrali v novi izdaji Sveta kapitala?

O čem pišemo v novi izdaji poslovnega tednika Svet kapitala?
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

V novi številki poslovnega tednika Svet kapitala boste lahko prebrali:

  • Prevzem Pro Plusa: V Slovenijo prihaja »velika mašinerija«     

Klemen Košir piše o prevzemu Pro Plusa, lastnika Pop TV in Kanala A, ki ga poskuša izpeljati globalni naložbeni sklad KKR prek družbe United Group, ki v Sloveniji že nekaj časa buri duhove, predvsem zato, ker je United Group že lastnik Telemacha, našega največjega kabelskega operaterja.    

  • Vinograd, 
tovarna brez strehe   

Simona Drevenšek piše o tem, da slovenska vina v svetu niso neznanka. Odlikuje jih kakovost. Kljub slovesu, ki so ga v svet ponesli nekateri naši vinarji, pa se slovensko ne prodaja tako dobro kot madžarsko. Tudi zato, ker promocija šepa.     

  • Italijani v pregon gotovine. Kaj pa pri nas?

Suzana Kos piše, da bodo od novega leta pri sosedih prav vsi morali sprejemati negotovinska plačila, s pregonom gotovinskih transakcij bo tudi manj davčnih utaj. »To je norost,« komentira Jože Vencelj, predsednik združenja malih trgovcev.     

  • Oglaševanje v časopisih, na oglasnih panojih in televiziji ima velik doseg

Simona Drevenšek piše o tem, da ko so ustanovitelji medijske agencije Blackwood Seven leta 2013 na Danskem odprli pisarne, so že vedeli, da bodo s tehnologijo, ki temelji na algoritmih predvidevanja, prevetrili tradicionalne oglaševalske modele.

  • Zdaj je pravi čas za menjavo službe

Pija Kapitanovič piše o tem, da kljub izredno dobrim napovedim in vsesplošnemu gospodarskemu zadovoljstvu krivulja rasti ne bo trajala v nedogled. Že danes se je nujno vprašati: »Je moj prispevek podjetju in ekipi vreden plače, ki jo dobivam?« Podatki o anagažiranosti ljudi na delovnih mestih kažejo izredno slabo sliko ... kam to vodi?      

  • Ko konkurenca prerase v (nevarno) rivalstvo     

Klemen Košir ugotavlja, da je podjetništvo tekmovanje, in kjer je tekmovanje, se pogosto pojavijo velika rivalstva. Takrat se podjetje ne osredotoča več na trg, ampak samo še na tekmeca. Posledice rivalstev so tako na podjetniškem kot tudi na drugih področjih lahko zelo različne: od spodbud k večji uspešnosti do neetičnega oviranja nasprotnika in utapljanja v zahrbtnih igrah, medtem ko preostali tekmeci prehitevajo.

  • Ščepec pameti kmalu osnovna zahteva za gospodinjske aparate     

Jan Bratanič ugotavlja, da se na trgu gospodinjskih aparatov, kjer je kriza dodobra premešala karte, z zemljevida zbrisala nekatera velika imena in predvsem odprla vrata velikanom z vzhoda, obeta nova revolucija. Pametni gospodinjski aparati bodo vse pogostejši spremljevalec vsakdana, ki ga bodo lajšali, a hkrati zbirali izredne količine podatkov.     

  • Želite prodajno uspešnico? Vdihnite lepoto filma Casablanca 

Simona Drevenšek ugotavlja, da če želite prodati neki produkt, potrebujete dober dizajn, saj se v poplavi proizvodov samo ta prodaja, opažajo strokovnjaki. Hitreje in bolje ko kupci razumejo sporočilo proizvoda, večja je verjetnost, da se bodo odločili zanj. Vid, pravijo študije, predstavlja 80 odstotkov možnosti nakupa. in podjetja, ki vlagajo v oblikovanje, bistveno bolje poslujejo.     

  • Vsakdanji razmisleki uspešnih Slovencev: Luka Podlogar, predsednik uprave KD Skladov         

Kaja Kovič razkriva vsakdanje razmisleke Luke Podlogarja, predsednika uprave KD Skladov.

Še več vsebin pa vas čaka v jutrišnji izdaji poslovnega tednika Svet kapitala, ki ga lahko tudi naročite!

Reuters
Reuters

Več iz te teme:

Več iz rubrike