Kaj boste lahko prebrali v novi izdaji Sveta kapitala?

O čem pišemo v novi izdaji poslovnega tednika Svet kapitala.
Fotografija: Vid Ponikvar / Sportida
Odpri galerijo
Vid Ponikvar / Sportida

V novi številki poslovnega tednika Svet kapitala boste lahko prebrali:

  • Na kaj se lepijo sponzorji? Na dobro zgodbo ali ličen logotip?

Jan Bratanič piše o sponzorstvu v svetu športa. Časi, ko je bilo dovolj prilepiti logotip na znanega športnika, so že davno del športnomarketinške preteklosti.

  • Ljudje vedno imajo otroke - mar res?

Barbara Kramžar piše o nemškem zakonu s kratico MuSchG, ki vse redno zaposlene matere do štiri mesece po rojstvu otroka ščiti pred odpovedjo delovnega razmerja.

  • Med krizo smo doživeli učinek šminke

Simona Drevenšek je pripravila intervju z Reinoldom Geigerjem, predsednikom in izvršnim direktorjem francoske korporacije L'Occitane en Provence, ki že 40 let izdeluje naravno kozmetiko.

  • Ministrstvo za mrtev kapital

Dejan Vodovnik piše o ministrstvu za državno lastnino, ki so ga vzpostavili na Hrvaškem in je prevzelo nadzor nad 27 milijard evrov vrednim državnim premoženjem.

  • IBM z umetno inteligenco že v 50. letih

Pija Kapitanovič je raziskala zgodovino blagovne znamke IBM, ki ima preko 435.000 zaposlenih po vsem svetu.

  • NA KOSILU: Jean-Pierre Mesić, generalni direktor Renault Nissana Adriatica

Jernej Ogrin je šel na kosilo v restavracijo Vander z generalnim direktorjem Renaulta Nissana Adriatica. O čem je tekel pogovor?

Še več vsebin pa vas čaka v jutrišnji izdaji poslovnega tednika Svet kapitala, ki ga lahko tudi naročite!

Vid Ponikvar / Sportida
Vid Ponikvar / Sportida

 

Več iz rubrike