Kaj boste lahko prebrali v novi izdaji Sveta kapitala?
V novi številki poslovnega tednika Svet kapitala boste lahko prebrali:
- Na kaj se lepijo sponzorji? Na dobro zgodbo ali ličen logotip?
Jan Bratanič piše o sponzorstvu v svetu športa. Časi, ko je bilo dovolj prilepiti logotip na znanega športnika, so že davno del športnomarketinške preteklosti.
- Ljudje vedno imajo otroke - mar res?
Barbara Kramžar piše o nemškem zakonu s kratico MuSchG, ki vse redno zaposlene matere do štiri mesece po rojstvu otroka ščiti pred odpovedjo delovnega razmerja.
- Med krizo smo doživeli učinek šminke
Simona Drevenšek je pripravila intervju z Reinoldom Geigerjem, predsednikom in izvršnim direktorjem francoske korporacije L'Occitane en Provence, ki že 40 let izdeluje naravno kozmetiko.
- Ministrstvo za mrtev kapital
Dejan Vodovnik piše o ministrstvu za državno lastnino, ki so ga vzpostavili na Hrvaškem in je prevzelo nadzor nad 27 milijard evrov vrednim državnim premoženjem.
- IBM z umetno inteligenco že v 50. letih
Pija Kapitanovič je raziskala zgodovino blagovne znamke IBM, ki ima preko 435.000 zaposlenih po vsem svetu.
- NA KOSILU: Jean-Pierre Mesić, generalni direktor Renault Nissana Adriatica
Jernej Ogrin je šel na kosilo v restavracijo Vander z generalnim direktorjem Renaulta Nissana Adriatica. O čem je tekel pogovor?
Še več vsebin pa vas čaka v jutrišnji izdaji poslovnega tednika Svet kapitala, ki ga lahko tudi naročite!
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.