Kaj boste lahko prebrali v novi izdaji Sveta kapitala?

O čem pišemo v novi izdaji poslovnega tednika Svet kapitala?
Fotografija: ni podpisa
Odpri galerijo
ni podpisa

V novi številki poslovnega tednika Svet kapitala boste lahko prebrali:

  • (Po krizi) 
na vrtu spet cveti

Simona Drevenšek ugotavlja, da so krajinski arhitekti po svetu cenjena delovna sila. V resničnostnih serijah urejajo terase, zelenjavne in sadne vrtove. Vrt, pa naj bo še tako majhna zaplata trave, naredijo magičen. Tudi pri nas, opažajo sogovorniki, ljudje spremljajo te trende in krajinskim arhitektom s pomočjo družbenih medijev natančno razložijo, kaj želijo.

  • Kako poslovati v vse večji negotovosti

Uroš Urbas odkriva, ali je v obdobju lahke in množične dostopnosti informacij odločitev za posel lažja ali težja kot nekoč?

  • Prihajajo azijski turisti, 
kako jih osvojiti?

Zorana Baković in Novica Mihajlović pišeta o tem, kakšen je profil kitajskega turista, kaj pričakuje in kaj v Sloveniji počnemo, da ga navdušimo.

  • Šibak dolar, krepak izziv 
za evropske izvoznike

Novica Mihajlović in Myhajlo Todurov pišeta o tem, da se je na svetovnih valutnih trgih tudi v minulem tednu nadaljevala rast tečaja evra proti dolarju. To je slaba novica za vse evropske izvoznike na ameriški trg. 

  • Vroč posel s čiliji

Simona Drevenšek piše o tem, da je, ko je leta 2010 Tomaž Pipp uradno začel gojiti čilije in izdelovati pekoče omake, bil pionir. Danes ima na domačem trgu, ki zadnja tri leta pospešeno raste, veliko konkurenco. Čili Pippu so se pridružili Pekočko, B&G Chillies, Čili čar, Čili Frik, Čiličen, Fotrovi čiliji, Mojstri okusov, Napoj ...

  • Je pametni telefon kriv, da imate minus na računu?

Klemen Furlan piše, da vse več ljudi priznava, da tehnologija spreminja naš odnos do denarja (zato se nam žepi praznijo hitreje, kot bi se morali). Se tudi vam dogaja, da je bančni račun nenadoma prazen, in se sprašujete – pa kaj se je zgodilo z denarjem?

  • »Z obogateno resničnostjo bo tehnologija postala nevidna«

Simona Drevenšek piše, da z razvojem tehnologije prihajajo novi mediji, kot sta navidezna in obogatena resničnost. Blagovne znamke obe že uporabljajo. Neizogibno bosta razmeroma kmalu tudi del našega vsakdanjika, pravi vizionar Nick Bicanic.

  • Vsakdanje navade uspešnih ljudi: Samo Kupljen

Suzana Kos odkriva navade direktorja Bauhausa in vinarja.


Še več vsebin pa vas čaka v jutrišnji izdaji poslovnega tednika Svet kapitala, ki ga lahko tudi naročite!

ni podpisa
ni podpisa

Več iz te teme:

Več iz rubrike