Januarja še en poskus prodaje Pekove blagovne znamke
Podobna dražba je potekala že 12. septembra. Takrat se je dražbe za blagovno znamko udeležil en dražitelj, ki je vplačal varščino, vendar pa kljub zniževanju cene ni podal ponudbe. To je bil že tretji neuspešni poskus prodaje blagovne znamke Peko, katere prvotna izhodiščna cena je bila pri prvem zbiranju ponudb postavljena na 761.000 evrov.
Blagovno znamko je Tamšetova najprej poskusila prodati prek zbiranja zavezujočih ponudb in nato prek dražbe z zviševanjem izklicne cene. Septembrska dražba je nato potekala z zniževanjem izklicne cene, postavljene pri 396.900 evrih.
Dražba z zniževanjem izklicne cene je praktično zadnja možnost iskanja kupca, zato bo Tamšetova 9. januarja še enkrat poskusila prodati blagovno znamko po tem postopku, vendar tokrat s še nižje postavljeno izklicno ceno, kar pomeni tudi nižjo varščino.
Če obstaja kakšen interesent za blagovno znamko bi ga namreč lahko od septembrske dražbe odvrnila relativno visoka varščina, ki je znašala 39.690 evrov. Če tudi ob nadaljnjem znižanju izklicne cene Tamšetova ne bo uspela najti kupca, pa sledijo postopki, predvideni za premoženje, ki ga ni mogoče unovčiti. Takšno premoženje se ponudi upnikom in državi.
Pekovo obutev so prenehali izdelovati v začetku lanskega leta po stečaju tega tržiškega podjetja, ki je nekdaj štelo celo 5000 zaposlenih, po dolgoletnih težavah po prihodu poceni čevljev iz vzhoda na evropska tržišča, pa je svojo življenjsko pot sklenilo z okoli 150 zaposlenimi.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese