Izvoz švicarskih ur lani znova večji
Švicarski urarji so lani zabeležili upad povpraševanja po cenejših izdelkih, več zanimanja pa so kupci pokazali za luksuzne ure, katerih cena lahko tradicionalno sega v višave, kažejo podatki Zveze industrije švicarskih ur, ki jih je povzela nemška tiskovna agencija dpa.
Prodaja na kitajskem trgu se je lani okrepila za 18,8 odstotka, v Aziji za 4,8 odstotka, v Evropi pa za 2,6 odstotka. Izvoz v ZDA se je medtem skrčil za 4,4 odstotka.
Eden največjih proizvajalcev Swatch je prihodke lani povečal za 5,4 odstotka na 7,96 milijarde frankov (6,76 milijarde evrov), čisti dobiček pa je tudi na račun povečanja izkoristka proizvodnje poskočil za 27 odstotkov na 755 milijonov frankov (642 milijonov evrov).
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese