Izšla je nova številka revije Sveta kapitala: Strah 4.0
V novi številki pišemo o osnovnem čustvu, obrambnem mehanizmu, na katerega nihče ni popolnoma imun.
Odpri galerijo
Delova poslovna revija Svet kapitala, ki sicer izhaja vsak zadnji četrtek v mesecu, a tokrat 24. junija, ponuja nadgrajene, poglobljene in še bolj raznolike zgodbe iz globalnega in lokalnega okolja, finančnega in pravnega sveta, marketinga, prodaje in vodenja, borze in finančnih naložb, poglablja se tudi v krožno gospodarstvo, informacijske tehnologije, multimedijo, znanost in išče relevantne nasvete za kakovostnejše in svobodnejše življenje ter avtentičen poslovni življenjski slog.
Je težko spregovoriti o strahu?
Petra Kovič je uspešne Slovenke in Slovence na vodilnih položajih povprašala o osnovnem čustvu, obrambnem mehanizmu, na katerega nihče ni popolnoma imun, velikokrat pa se pojavi v neznanih situacijah in na terenu, ki ga nismo vajeni. O tem kako so se v preteklih mesecih po njem gibali uspešni slovenski poslovneži in podjetniki, kaj jim nažene strah v kosti in kako kljub temu – ali ravno zaradi tega – segajo še više.
Strah pred globalno revščino
Dr. Maja Bučar piše o zatonu multilateralizmu in vse večjemu razkazovanju mišic velikih sil, predvsem ZDA in Kitajske. O trgovinskih vojnah in grožnjah s prekinitvijo odnosov, ki so med izbruhom covida-19 povzročale turbulenco v mednarodni trgovini, pa tudi v tokovih naložb, saj podjetja niso vedela, kako zanesljivo bo lahko njihovo poslovanje v tujini ob različnih grožnjah doma. Sprašuje se kakšna naj bo strategija razvoja po oziroma ob covidu-19?
Je kot v vojni, vsi imamo skupnega sovražnika
Miran Ališič iz Züricha opisuje stanje v Švici, kjer so hitro spoznali, da je premagati virus skupna prioriteta. Tako so švicarski bankirji v resnici rešili gospodarstvo. Hitro, učinkovito in brez birokracije.
Strašno je zapraviti krizo!
Dr. Roberto Biloslavo v kolumni izpostavlja strategije podjetij za čas po covidu-19. Kdo bo zmagovalec in kdo poraženec? Problem, pravi, ni v tehnologiji, ampak v pristopu.
Je strah zares močan motivator za nakup?
Milan Ilić v prispevku ugotavlja, da je strah stalna človeška lastnost in stalnica v oglaševanju. Da so strahovi potrošnikov raznoliki, zato se tudi oglasi navezujejo na različne strahove. Nekaterim podjetjem povečujejo prihodke, drugim - ne.
Čevlji menedžerja so globoki, kdaj tudi preveliki
Marko Vidrih v pogovoru z lansko menedžerko leta razkriva strahove na menedžerski poti. Prevzeti vodilno vlogo in stopiti v čevlje menedžerja namreč ni preprosto. Pogosto se odgovornost zelo poveča – do podjetja in zaposlenih. Ni presenetljivo, da mnoge ob tem prevevajo različni strahovi.
Kakšna je nova realnost v gospodarstvu?
Simona Drevenšek ugotavlja kakšne ja nova realnost v gospodarstvu. Krizi koronavirusa namreč ni ubežala nobena panoga. Kako se v novi realnosti znajdejo vodilna slovenska podjetja? Kaj nas čaka v prihodnje? in še več.
Ponovnega zaprtja države si preprosto ne moremo več privoščiti
Nejc Gole je s predsednikom Gospodarske zbornice Slovenije in direktorjem proizvajalca malih gospodinjskih aparatov BSH Boštjanom Gorjupom govoril o protikriznih ukrepih, prihodnosti, premajhnem vlaganju v razvoj, podpori izvozu, Nemčiji ...
Življenje v štabu
Dr. Rasto Ovin se v kolumni dotakne slovenske birokracije, ki kot pravi, mora biti organizirana in delovati po štabnem načelu. Zastoji v postopkih, ki ovirajo podjetja pri nekaterih življenjsko pomembnih dejavnostih, so se v času koronavirusa pokazale kot kritične in ogrožajo prihodnost podjetij.
Kriza bo veliko hujša kot leta 2009
Radovan Bolko, predsednik uprave koncerna Kolektor, enega največjih predstavnikov avtomobilske industrije pri nas, ki zaposluje več kot 5000 ljudi, v pogovoru s Pijo Kapitanovič, opozarja, da so pred nami težji časi, kot so bili ob zadnji gospodarski krizi.
Kako biti hitrejši od vode?
Dr. Lucija Mulej je soočila dva vizionarska strokovnjaka – dr. Roberta Goloba, predsednika uprave GEN-I, in dr. Uroša Ahčana, strokovnjaka rekonstrukcijske in estetske kirurgije iz Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. Četudi sogovornika prihajata z različnih področij, ju povezuje dvoje: vrhunskost v vsem, kar počneta ter skupna zaveza trajnosti.
... In še mnogo več.
*Ob naročnini dobite tudi dostop do vseh zaklenjenih vsebin na spletnem portalu Svetkapitala.si ter možnost brezplačne udeležbe na enem izbranem poslovnem dogodku družbe Delo.
V letu 2020 lahko izbirate med naslednjimi dogodki: Šport 2020, Zdravje 2020 (oboje september), Mobilnost 2020, Izvozniki 2020 (oboje oktober), Delove Podjetniške zvezde 2020 (november.)
O čem pišemo tokrat?
Je težko spregovoriti o strahu?
Petra Kovič je uspešne Slovenke in Slovence na vodilnih položajih povprašala o osnovnem čustvu, obrambnem mehanizmu, na katerega nihče ni popolnoma imun, velikokrat pa se pojavi v neznanih situacijah in na terenu, ki ga nismo vajeni. O tem kako so se v preteklih mesecih po njem gibali uspešni slovenski poslovneži in podjetniki, kaj jim nažene strah v kosti in kako kljub temu – ali ravno zaradi tega – segajo še više.
Strah pred globalno revščino
Dr. Maja Bučar piše o zatonu multilateralizmu in vse večjemu razkazovanju mišic velikih sil, predvsem ZDA in Kitajske. O trgovinskih vojnah in grožnjah s prekinitvijo odnosov, ki so med izbruhom covida-19 povzročale turbulenco v mednarodni trgovini, pa tudi v tokovih naložb, saj podjetja niso vedela, kako zanesljivo bo lahko njihovo poslovanje v tujini ob različnih grožnjah doma. Sprašuje se kakšna naj bo strategija razvoja po oziroma ob covidu-19?
Je kot v vojni, vsi imamo skupnega sovražnika
Miran Ališič iz Züricha opisuje stanje v Švici, kjer so hitro spoznali, da je premagati virus skupna prioriteta. Tako so švicarski bankirji v resnici rešili gospodarstvo. Hitro, učinkovito in brez birokracije.
Strašno je zapraviti krizo!
Dr. Roberto Biloslavo v kolumni izpostavlja strategije podjetij za čas po covidu-19. Kdo bo zmagovalec in kdo poraženec? Problem, pravi, ni v tehnologiji, ampak v pristopu.
Je strah zares močan motivator za nakup?
Milan Ilić v prispevku ugotavlja, da je strah stalna človeška lastnost in stalnica v oglaševanju. Da so strahovi potrošnikov raznoliki, zato se tudi oglasi navezujejo na različne strahove. Nekaterim podjetjem povečujejo prihodke, drugim - ne.
Čevlji menedžerja so globoki, kdaj tudi preveliki
Marko Vidrih v pogovoru z lansko menedžerko leta razkriva strahove na menedžerski poti. Prevzeti vodilno vlogo in stopiti v čevlje menedžerja namreč ni preprosto. Pogosto se odgovornost zelo poveča – do podjetja in zaposlenih. Ni presenetljivo, da mnoge ob tem prevevajo različni strahovi.
Kakšna je nova realnost v gospodarstvu?
Simona Drevenšek ugotavlja kakšne ja nova realnost v gospodarstvu. Krizi koronavirusa namreč ni ubežala nobena panoga. Kako se v novi realnosti znajdejo vodilna slovenska podjetja? Kaj nas čaka v prihodnje? in še več.
Ponovnega zaprtja države si preprosto ne moremo več privoščiti
Nejc Gole je s predsednikom Gospodarske zbornice Slovenije in direktorjem proizvajalca malih gospodinjskih aparatov BSH Boštjanom Gorjupom govoril o protikriznih ukrepih, prihodnosti, premajhnem vlaganju v razvoj, podpori izvozu, Nemčiji ...
Življenje v štabu
Dr. Rasto Ovin se v kolumni dotakne slovenske birokracije, ki kot pravi, mora biti organizirana in delovati po štabnem načelu. Zastoji v postopkih, ki ovirajo podjetja pri nekaterih življenjsko pomembnih dejavnostih, so se v času koronavirusa pokazale kot kritične in ogrožajo prihodnost podjetij.
Kriza bo veliko hujša kot leta 2009
Radovan Bolko, predsednik uprave koncerna Kolektor, enega največjih predstavnikov avtomobilske industrije pri nas, ki zaposluje več kot 5000 ljudi, v pogovoru s Pijo Kapitanovič, opozarja, da so pred nami težji časi, kot so bili ob zadnji gospodarski krizi.
Kako biti hitrejši od vode?
Dr. Lucija Mulej je soočila dva vizionarska strokovnjaka – dr. Roberta Goloba, predsednika uprave GEN-I, in dr. Uroša Ahčana, strokovnjaka rekonstrukcijske in estetske kirurgije iz Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. Četudi sogovornika prihajata z različnih področij, ju povezuje dvoje: vrhunskost v vsem, kar počneta ter skupna zaveza trajnosti.
... In še mnogo več.
Na revijo se enostavno naročite TUKAJ, ali pa si svoj izvod zagotovite na enem izmed prodajnih mest - SEZNAM.
*Ob naročnini dobite tudi dostop do vseh zaklenjenih vsebin na spletnem portalu Svetkapitala.si ter možnost brezplačne udeležbe na enem izbranem poslovnem dogodku družbe Delo.
V letu 2020 lahko izbirate med naslednjimi dogodki: Šport 2020, Zdravje 2020 (oboje september), Mobilnost 2020, Izvozniki 2020 (oboje oktober), Delove Podjetniške zvezde 2020 (november.)
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese