Izjemna rast prodaje barbik dokazuje, da otroci niso obsedeni le s tablicami

Kaja Kovič
Foto Pixabay
V času, ko se odrasli pritožujejo, da otroci odraščajo ob računalnikih, mobitelih in tablicah, se je zgodil nenavaden preobrat. Blagovna znamka Barbie je v enem letu močno povečala prodajo.
Sodobni otroci očitno potrebujejo in podlegajo čaru tradicionalnih igrač, kot so avtomobili, lutke in barbike.
Med njimi je ena znamka zabeležila rekordno prodajo. To je svetlolasa modna ikona Barbie. Proizvajalec igrač Mattel je pred kratkim objavil rezultate prodaje v lanskem letu. V zadnjem četrtletju so imeli 391 milijonov dolarjev dobička, kar je 12 odstotkov več kot pred enim letom isti čas, v celotnem letu pa so dosegli nekaj več kot milijardo dolarjev, kar je 14 odstotkov več kot leta 2017. Prav tako so povečali prodajo avtomobilčkov How Wheels, v enem letu za kar 7 odstotkov.
Punčka Barbie letos praznuje 60. leto obstoja, zato je direktor podjetja Mattel posebej vesel povečanja prodaje. V znak proslavljanja 60. rojstnega dne bodo letos posneli film Barbie, v katerem bo glavno vlogo prevzela Margot Robbie, ki smo jo spoznali v filmih Volk z Wall Streeta, Odred odpisanih, Jaz, Tonya in Marija Škotska.