Investicijska družba Altaba

Yahoo ima v lasti okrog 15-odstoten delež kitajskega e-trgovinskega velikana in delež v japonskem podjetju v mešani lasti Yahoo Japan, kar je septembra lani pomenilo premoženje v vrednosti okrog 40 milijard dolarjev, je razvidno iz poročanja ameriških medijev.
Yahoo je v 90. letih preteklega stoletja postal ena najbolj obiskanih spletnih strani na svetu, sprva kot imenik spletni strani oziroma iskalnik, nato pa tudi kot portal z različnimi vsebinami na spletu. Na vrhuncu internetnega balona je vrednost podjetja znašala 125 milijard dolarjev, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Vendar pa ga je nato zasenčil ameriški spletni velikan Google. Pogrezajoči se Yahoo se je na pešanje rezultatov odzval z vrsto prestrukturiranj, nazadnje pa se je lani odločil za prodajo svoje osrednje dejavnosti ameriškemu Verizonu za 4,8 milijarde dolarjev.
Zdajšnja glavna izvršna direktorica Yahooja Marissa Mayer naj bi po prodaji Verizonu zapustila matično družbo, prešla naj bi k novemu lastniku Yahoojevih spletnih aktivnosti. Vodstvo matične družbe naj bi zapustil tudi soustanovitelj Yahooja David Filo.
Pri tem pa še ni znano, kako bo na te načrte vplivalo decembrsko razkritje o vdoru, v katerem so hekerji leta 2013 ukradli podatke o več kot milijardi uporabnikov Yahooja. Do tega razkritja je prišlo le nekaj mesecev po novici o še enem vdoru v Yahoo, v katerem naj bi bili ukradeni podatki 500 milijonov njihovih uporabnikov.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.