Infrastruktura vse večja ovira podnebnega prehoda EU

Medtem ko je v EU prodaja električnih avtomobilov lani upadla, v naftno bogati Norveški nihče več noče vozila z motorjem na notranje zgorevanje.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Štiri evropske države, ki niso članice EU, so pri prodaji električnih avtomobilov uspešnejše od večine članic, tudi od avtomobilskih velesil Nemčije, Francije in Italije. Ob lanskem zastoju rasti prodaje električnih avtomobilov v EU se zato postavlja logično vprašanje, ali je EU podnebni prehod zastavila pravilno.

Primerjava z Norveško, kjer je v voznem parku že več kot četrtina električnih vozil, v prodaji pa delež znaša že 90 odstotkov, pokaže, da vse večja težava EU postaja pomanjkljiva infrastruktura.

Kako je uspelo Norveški prepričati voznike v nakup električnih vozil?

Koliko cenejša je vožnja z električnimi vozili?

Kaj bo morala narediti EU, da se podnebni prehod pospeši? Kje je Slovenija?

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.