Infrastruktura vse večja ovira podnebnega prehoda EU

V nadaljevanju preberite:
Štiri evropske države, ki niso članice EU, so pri prodaji električnih avtomobilov uspešnejše od večine članic, tudi od avtomobilskih velesil Nemčije, Francije in Italije. Ob lanskem zastoju rasti prodaje električnih avtomobilov v EU se zato postavlja logično vprašanje, ali je EU podnebni prehod zastavila pravilno.
Primerjava z Norveško, kjer je v voznem parku že več kot četrtina električnih vozil, v prodaji pa delež znaša že 90 odstotkov, pokaže, da vse večja težava EU postaja pomanjkljiva infrastruktura.
Kako je uspelo Norveški prepričati voznike v nakup električnih vozil?
Koliko cenejša je vožnja z električnimi vozili?
Kaj bo morala narediti EU, da se podnebni prehod pospeši? Kje je Slovenija?
.Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.