Infrastruktura vse večja ovira podnebnega prehoda EU

V nadaljevanju preberite:
Štiri evropske države, ki niso članice EU, so pri prodaji električnih avtomobilov uspešnejše od večine članic, tudi od avtomobilskih velesil Nemčije, Francije in Italije. Ob lanskem zastoju rasti prodaje električnih avtomobilov v EU se zato postavlja logično vprašanje, ali je EU podnebni prehod zastavila pravilno.
Primerjava z Norveško, kjer je v voznem parku že več kot četrtina električnih vozil, v prodaji pa delež znaša že 90 odstotkov, pokaže, da vse večja težava EU postaja pomanjkljiva infrastruktura.
Kako je uspelo Norveški prepričati voznike v nakup električnih vozil?
Koliko cenejša je vožnja z električnimi vozili?
Kaj bo morala narediti EU, da se podnebni prehod pospeši? Kje je Slovenija?
.Več iz rubrike
Začenja se vgradnja pilotov za podaljšanje severnega pomola
Pilotiranje bo skladno z okoljevarstvenim soglasjem in vsemi sprejetimi dodatnimi ukrepi potekalo ob delavnikih.
Posebna družba naj prevzame gradnjo vseh državnih stavb
GZS predlaga ustanovitev ministrstva, ki bo prevzelo skrbništvo nad celotnimi državnimi gradbenimi investicijami.