INA in Skupina MOL postajata ključna akterja v regiji

Skupina MOL in INA nenehno širita svojo prisotnost na hrvaškem in slovenskem trgu s ponudbo inovativnih izdelkov in storitev ter se odzivata na specifične potrebe potrošnikov na obeh trgih. S prenovo blagovne znamke in posodobitvijo bencinskih servisov sta INA in MOL v preteklem letu še utrdila svoj položaj in postavila temelje za nadaljnjo rast. Ob strokovnih standardih in znanju ter visokokakovostnih gorivih bo slovenski maloprodajni trg kmalu obogaten tudi z močnim gastronomskim konceptom Fresh Corner, ki je danes že prepoznaven na Hrvaškem in v drugih državah regije.
.Več iz rubrike
Marjan Osvald: Prihodnost pošte je dostava spletnih nakupov
Z namestnikom generalnega direktorja Svetovne poštne zveze smo govorili o prihodnosti poštnih organizacij ter njihovem pomenu v družbi.
Krka lani s 353 milijoni evrov čistega dobička
Največjo rast prodaje je dolenjski farmacevt dosegel v Vzhodni Evropi, kjer je tudi največji trg Rusija.