INA in Skupina MOL postajata ključna akterja v regiji

Skupina MOL in INA nenehno širita svojo prisotnost na hrvaškem in slovenskem trgu s ponudbo inovativnih izdelkov in storitev ter se odzivata na specifične potrebe potrošnikov na obeh trgih. S prenovo blagovne znamke in posodobitvijo bencinskih servisov sta INA in MOL v preteklem letu še utrdila svoj položaj in postavila temelje za nadaljnjo rast. Ob strokovnih standardih in znanju ter visokokakovostnih gorivih bo slovenski maloprodajni trg kmalu obogaten tudi z močnim gastronomskim konceptom Fresh Corner, ki je danes že prepoznaven na Hrvaškem in v drugih državah regije.
.Več iz rubrike
Jedrske elektrarne so že preveč zahtevne za izvedbo
Evropska komisija je napisala usmeritveni jedrski program, a z le malo ublaženimi pravili, v stroki pričakujejo več olajšav.
Slovenija brez premika na lestvici konkurenčnosti
Težave so prenizka produktivnost, previsoka obdavčitev dela ter nepripravljenost na spremembe.