INA in Skupina MOL postajata ključna akterja v regiji

Skupina MOL in INA nenehno širita svojo prisotnost na hrvaškem in slovenskem trgu s ponudbo inovativnih izdelkov in storitev ter se odzivata na specifične potrebe potrošnikov na obeh trgih. S prenovo blagovne znamke in posodobitvijo bencinskih servisov sta INA in MOL v preteklem letu še utrdila svoj položaj in postavila temelje za nadaljnjo rast. Ob strokovnih standardih in znanju ter visokokakovostnih gorivih bo slovenski maloprodajni trg kmalu obogaten tudi z močnim gastronomskim konceptom Fresh Corner, ki je danes že prepoznaven na Hrvaškem in v drugih državah regije.
.Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?