Igrišča za golf lani z večjim obiskom
Golfsko igrišče Arboretum je lani zabeležila 25-odstotno povečanje števila golfistov. Ob tem so zaznali povečanje igralcev iz tujine, ki so že predstavljali slabo petino vseh igralcev, je za STA povedal direktor družbe Golf Arboretum Darko Horvat.
Po oceni Horvata so golfski turisti zelo različni, predvsem je odvisno, iz katere države prihajajo. "Igralci iz severnih dežel Evrope želijo poleg igranja golfa Slovenijo doživeti še skozi kulinariko in vinsko ponudbo, igralce iz sosednjih držav zanima predvsem cenovno ugodna ponudba igranja golfa," je pojasnil.
Igralci iz Azije si z zanimanjem ogledajo tudi Ljubljano in bližnje turistične zanimivosti. Vse igralce iz tujine, ki ostanejo v Sloveniji vsaj od štiri do pet dni, pa druži želja po igranju na več različnih slovenskih igriščih, ki od Ljubljane niso oddaljena več kot 45 minut, je dodal.
V Golf Arboretumu, ki nedaleč od prestolnice ponuja 18 lukenj s pogledom na Kamniške Alpe, sicer nove goste pridobivajo z različnimi trženjskimi prijemi - od organizacije odmevnih turnirjev, aktivnega sodelovanja s golfskimi klubi v Sloveniji in tujini, sezonskimi promocijskimi akcijami, predstavitvami igrišča golf Arboretum na turnirjih v sosednjih državah, do povezovanja z nekaterimi hoteli in domačimi ter tujimi turističnimi agencijami.
Več golfistov so lani našteli tudi na golf igrišču Livada v Termah 3000 - Moravske Toplice, ki ponuja 18 igralnih polj, med njimi tudi najdaljše igralno polje v Sloveniji. Porast glede na leto 2016 je bil okoli štiriodstoten, je povedal vodja igrišča Jože Pucko. Med igralci, ki jih obiščejo, je sicer okoli 38 odstotkov gostov iz tujine.
"Igralci golfa so dobri potrošniki," je ocenil Pucko. "Ob dobro urejeni infrastrukturi za golf jih v času kratkotrajnega bivanja pri nas zanimata odlična hrana in pijača, koristijo pa tudi ugodne učinke črne termo-mineralne vode v naših termah," je pojasnil. Tisti, ki v Termah 3000 - Moravske Toplice bivajo dlje časa, raziskujejo tudi okolico term, pri čemer se osredotočajo predvsem na lokacije, ki nudijo tudi vrhunske kulinarične užitke.
Rast obiska so zabeležili tudi na golf igrišču na Brdu pri Kranju, ki sicer ponuja le devet lukenj. Število obiskovalcev so lani povečali za 37 odstotkov, a ne na račun tujih gostov, pač pa na račun povečanja zanimanja v njihovi okolici ter uspešne promocije v zadnjih letih, so pojasnili. Tako je pri njih 95 odstotkov igralcev domačinov.
Za promocijo skrbijo prek družbenih omrežij, obveščanja prek spletne pošte, golfiste pa tudi osebno nagovarjajo. "Vse bolj tudi prodiramo na slovenski in tuji trg, skozi različne akcije in paketne ponudbe. Kot kratko igrišče smo bolj zanimivi za začetnike in starejše, zato smo bolj aktivni na področju izobraževanja in predstavitve športa," je dodal Aljaž Praprotnik.
Golfske turiste na Brdu opisujejo kot izjemno zahtevne goste, ki pa so v praksi tudi zelo potrošni. "Moja izkušnja je, da jim je treba ponuditi čim več, saj dnevno več kot štiri ure ne prebijejo na igrišču. Večinoma so finančno dobro stoječi sloj, zato so za vrhunske usluge pripravljeni odšteti več," je še dodal Praprotnik.
Slovenija se bo na svetovnem zemljevidu golfskega turizma kot privlačna destinacija skušala utrditi tudi s pomočjo največje golfske borze na svetu IGTM, katere gostiteljica bo v letošnjem letu. Pri nas se bo v okviru tega dogodka mudilo 1400 predstavnikov golfskega turizma, zastopanih bo 400 organizatorjev golfskih potovanj iz 60 držav.
Slovenijo je mednarodno združenje golf tour operaterjev IAGTO razglasilo za novoodkrito golfsko destinacijo (Undiscovered Golf Destination) za leto 2015, kar je bil prvi pomemben korak v graditvi prepoznavnosti. Borza IGTM bo potekala na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču med 15. in 18. oktobrom.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.