Hyundaiju in Kii v ZDA grozi obsežen odpoklic
Če bodo pristojni ugotovili, da gre za tovarniško napako, grozi Kii na enem največjih avtomobilskih tržišč na svetu odpoklic 1,7 milijona vozil, Hyundaiju pa 1,3 milijona.
Odpri galerijo
Korejska avtomobilska proizvajalca Hyundai in Kia, ki sta del iste skupine, se v ZDA soočata s težavami. Ameriški regulatorji so namreč začeli dve ločeni preiskavi na podlagi več kot 3000 pritožb zaradi spontanih požarov, ki niso posledica nesreč. Podjetjema grozi odpoklic skoraj treh milijonov vozil.
Najnovejši primeri nenadnih izbruhov ognja v vozilih so do zdaj povezani z eno smrtno žrtvijo in 103 poškodbami, prvič pa so se opozorila začela pojavljati lani. Do zdaj so v zvezni upravi za varnost v cestnem prometu dobili 3100 pritožb.
Pod drobnogledom regulatorjev so vozila modelov Kia Optima, Sorento in Soul ter Hyundai Sonata in Santa Fe. Če bodo pristojni ugotovili, da gre za tovarniško napako, grozi Kii na enem največjih avtomobilskih tržišč na svetu odpoklic 1,7 milijona vozil, Hyundaiju pa 1,3 milijona.
V nobenem od obeh podjetij, ki sta del istega industrijskega velikana, zadeve za AFP niso želeli komentirati.
V potrošniški organizaciji Center for Auto Safety so izrazili željo po čimprejšnjem zaključku preiskave, ki bi mu sledil kar se da hiter odpoklic, saj »obsežne preiskave ne ščitijo lastnikov vozil, za to so potrebni odpoklici in učinkovita popravila«. Levine iz omenjene organizacije je ocenil, da je ukrepanje zveznih oblasti zelo zapoznelo.
Ne gre sicer za prvi tak primer za obe družbi v ZDA. Od leta 2015 naprej se je pod lupo zaradi nenadnih požarov, ki niso posledica prometnih nesreč, znašlo okoli šest milijonov vozil, le 2,4 milijona od teh so v podjetjih odpoklicali.
Najnovejši primeri nenadnih izbruhov ognja v vozilih so do zdaj povezani z eno smrtno žrtvijo in 103 poškodbami, prvič pa so se opozorila začela pojavljati lani. Do zdaj so v zvezni upravi za varnost v cestnem prometu dobili 3100 pritožb.
Pod drobnogledom regulatorjev so vozila modelov Kia Optima, Sorento in Soul ter Hyundai Sonata in Santa Fe. Če bodo pristojni ugotovili, da gre za tovarniško napako, grozi Kii na enem največjih avtomobilskih tržišč na svetu odpoklic 1,7 milijona vozil, Hyundaiju pa 1,3 milijona.
V nobenem od obeh podjetij, ki sta del istega industrijskega velikana, zadeve za AFP niso želeli komentirati.
V potrošniški organizaciji Center for Auto Safety so izrazili željo po čimprejšnjem zaključku preiskave, ki bi mu sledil kar se da hiter odpoklic, saj »obsežne preiskave ne ščitijo lastnikov vozil, za to so potrebni odpoklici in učinkovita popravila«. Levine iz omenjene organizacije je ocenil, da je ukrepanje zveznih oblasti zelo zapoznelo.
Ne gre sicer za prvi tak primer za obe družbi v ZDA. Od leta 2015 naprej se je pod lupo zaradi nenadnih požarov, ki niso posledica prometnih nesreč, znašlo okoli šest milijonov vozil, le 2,4 milijona od teh so v podjetjih odpoklicali.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese