Huawei v prvem polletju prodal preko 73 milijonov telefonov
"Huawei je tudi letos nadaljeval z rastjo in pri tem presegel industrijsko povprečje. Prodrl je v višji segment na trgih po svetu. Ta rast priča o moči Huaweijeve blagovne znamke in vztrajnostnega momenta, ki smo ga zgradili z zagotavljanjem vrhunskih naprav, ki so spremenile trg in so usklajene s potrebami današnjih uporabnikov," je po navedbah družbe dejal njen izvršni direktor Richard Yu.
V prvih treh mesecih letošnjega leta je tržni delež Huaweija po podatkih analitikov pri IDC zrasel na 9,8 odstotka svetovnega trga pametnih telefonov. V širši kitajski regiji je družba zabeležila 24-odstotno rast prodaje, v Evropi pa 18-odstotno.
Maja lani je imel Huawei po vsem svetu 35.000 trgovin, do konca letošnjega leta pa naj bi jih odprli še 21.000. Napovedujejo, da bo zasnova trgovin v skladu s tehnološko podobo višjega standarda, ki so jo vzpostavili.
V prihodnje pričakujejo nadaljnjo rast ter obljubljajo nove spodbude inovacijam v napravah na področju umetne inteligence in strojnega učenja, ki bo po njihovih ocenah gonilo novega obdobja pametnih telefonov.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese