Heineken z 10,6-odstotnim skokom dobička
Heineken je prodajo piva globalno v obravnavanem obdobju na letni ravni okrepil za zgolj 0,6 odstotka, zneska prihodkov pa ni sporočil. Detajlna poslovna poročila namreč objavlja le za polletje in celotno leto.
Prodaja piva je med januarjem in koncem marca močna ostala predvsem v Aziji, kjer se je v letni primerjavi okrepila za 5,4 odstotka, medtem ko je bila rast v Afriki, na Bližnjem vzhodu in v Vzhodni Evropi zaradi zahtevnih tržnih pogojev najbolj skromna, in sicer 0,4-odstotna. v Severni in Južni Ameriki so prihodki porasli za 0,7 odstotka, v Evropi pa za 0,5 odstotka.
Kot je ob tej priložnosti poudaril glavni izvršni direktor pivovarskega velikana Jean-Francois van Boxmeer, so v prvih treh mesecih tega leta poslovali v skladu s pričakovanji.
Heineken je drugi največji pivovar na svetu, večji je le globalni Anheuser-Busch InBev s sedežem v Belgiji. Ustanovljen je bil v 19. stoletju. Po svetu proizvaja in prodaja več kot 250 znamk piva, med njimi tudi Laško in Union. Skupaj zaposluje 73.500 ljudi.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese