Heineken raste ali velikonočno povečanje povpraševanja po pivu
Nizozemski pivovarski velikan Heineken je v prvem četrtletju ustvaril 299 milijonov evrov čistega dobička, kar je 15 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Velika noč je namreč praznik, ob katerem se tradicionalno poveča povpraševanje po pivu, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Odpri galerijo
"Leto smo začeli pozitivno s količinsko rastjo v vseh regijah kljub pozni veliki noči," je ob tem dejal glavni izvršni direktor družbe Heineken Jean-Francois van Boxmeer.
Prodaja piva se je sicer v vseh regijah na letni ravni povečala za 4,3 odstotka.
Heineken, drugi največji pivovar na svetu, ki ima v lasti tudi Pivovarno Laško Union, je v prvem trimesečju zabeležil 8,3-odstotno rast prodaje osrednje blagovne znamke Heineken. Še posebej se je dobro osrednja blagovna znamka prodajala v Afriki, Bližnjem vzhodu ter Severni in Južni Ameriki, kjer so zabeležili dvomestno rast.
Heineken ima okoli 80.000 zaposlenih v 70 državah po svetu, v svojem portfelju pa ponuja več kot 250 blagovnih znamk.
Prodaja piva se je sicer v vseh regijah na letni ravni povečala za 4,3 odstotka.
Heineken, drugi največji pivovar na svetu, ki ima v lasti tudi Pivovarno Laško Union, je v prvem trimesečju zabeležil 8,3-odstotno rast prodaje osrednje blagovne znamke Heineken. Še posebej se je dobro osrednja blagovna znamka prodajala v Afriki, Bližnjem vzhodu ter Severni in Južni Ameriki, kjer so zabeležili dvomestno rast.
Heineken ima okoli 80.000 zaposlenih v 70 državah po svetu, v svojem portfelju pa ponuja več kot 250 blagovnih znamk.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.