Heineken je leto 2017 končal s četrtino višjim dobičkom kot v letu 2016

Nizozemski pivovarski velikan Heineken, ki je tudi lastnik slovenske Pivovarne Laško Union, je leto 2017 končal s četrtino višjim dobičkom kot v letu 2016, predvsem zaradi večje prodaje piva premijskih blagovnih znamk v skoraj vseh regijah. Čisti dobiček se je ob 25,6-odstotni rasti ustavil pri 1,93 milijarde evrov.
Fotografija: Arhiv podjetja
Odpri galerijo
Arhiv podjetja

Prihodki od prodaje so se medtem zvišali za 5,3 odstotka na 21,9 milijarde evrov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Boljšo prodajo, tako količinsko kot organsko, prihodke in dobiček iz poslovanja so po pojasnilih glavnega izvršnega direktorja družbe Jean-Francoisa van Boxmeerja zabeležili v vseh regijah. Ob tem je spomnil, da je Heineken lani na trge v 16 državah lansiral brezalkoholno pivo, imenovano Heineken 0.0.

Predvsem so se lani dobro prodajale premijske blagovne znamke, prihodki od prodaje teh so se na letni ravni zvišali za 4,5 odstotka.

Podjetje bo letos delničarjem izplačalo višje dividende kot lani. Dividenda za letos namreč znaša 1,47 evra na delnico, potem ko je bila lani vredna 1,34 evra na delnico.

Heineken je bil ustanovljen v 19. stoletju, prodaja in proizvaja pa več kot 250 blagovnih znamk. Ima okoli 80.000 zaposlenih v 70 državah po vsem svetu.

Več iz rubrike