H&M v zapiranje trgovin zaradi večje spletne prodaje

Švedski tekstilni velikan Hennes & Mauritz (H&M) je sporočil, da je prodaja v zadnjem četrtletju pod pričakovanji, zato bodo v prihodnje zaprli več trgovin, saj se vse več kupcev odloča za spletne nakupe. Prodaja med septembrom in novembrom je na letno ravni upadla za štiri odstotke na pet milijonov evrov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Po pojasnilih glavnega izvršnega direktorja H&M Karl-Johana Perssona na področju spletne prodaje beležijo dobre rezultate, medtem ko prodaja v fizičnih trgovinah upada.

"Da bi se hitreje odzvali na spremembe navad potrošnikov smo se odločili za transformacijo naše poti," je pojasnil. Zaradi optimizacije poslovanja bodo zaprli nekatere trgovine, vendar pa švedski tekstilni velikan ni navedel, katerih.

Spletna prodaja sicer trenutno predstavlja okrog 30 odstotkov vseh prihodkov švedskega tekstilnega velikana, prvi mož družbe pa pričakuje, da se bo vsako leto okrepila za 25 odstotkov.

Skupina H&M, pod okriljem katere so tudi znamke COS, Monki in Weekday, ima sicer po svetu 4553 trgovin.

Več iz rubrike

Aprilsko znižanje obresti ECB bi bilo kar presenečenje

Finančni trgi večinsko pričakujejo, da bo evrska oblast obrestno ukrepala junija, letos pa so v svoja cenovna predvidevanja že vključili tri reze.

Iz Nemčije boljši podatki o industrijski proizvodnji

Analitiki menijo, da bi se lahko industrijska stagnacija v »gospodarskem motorju« EU končala v prvem četrtletju, pričakovani ugodni učinki tudi za Slovenijo.

Milijoni evrov preplačil pri Fursu, a denarja ne vrnejo samodejno

Na Fursovih računih za 22 milijonov evrov preplačil fizičnih oseb. Če vam denarja niso vrnili sami, vložite zahtevek, da ne ostanete brez njega.

NLB in Addiko banka s ponudbo za kreditojemalce v CHF

Ponudba je namenjena kreditojemalcem, ki so oziroma bi lahko bili upravičeni do različnih oblik socialnih pomoči, sporočajo iz Združenja bank Slovenije.