Gorenje v četrtletju s 23,5-odstotno rastjo čistega dobička
Ustvarjeni prihodki od prodaje predstavljajo približno 22 odstotkov načrtovanih za celotno leto 2018 in so dva odstotka pod načrtovanimi, čisti dobiček pa predstavlja nekaj več kot 31 odstotkov letošnjega načrtovanega, so sporočili iz Gorenja.
Dobiček iz poslovanja je medtem s 7,8 milijona evrov na približno enaki ravni kot v prvem trimesečju lani in dosega skoraj 31 odstotkov načrtovanega celoletnega, bruto dobiček iz poslovanja pa je z 22,4 milijona evrov za 8,7 odstotka višji in je v skladu z načrtom. Čiste finančne obveznosti so se povečale za 3,5 milijona na 411,5 milijona evrov.
Večino ustvarjenih prihodkov, nekaj več kot 83 odstotkov, so ustvarili v osnovni dejavnosti gospodinjskih aparatov, in sicer 247 milijonov evrov, kar je podobno kot v prvem četrtletju lani. Ob tem so se za štiri odstotke povečali prihodki od prodaje gospodinjskih aparatov lastnih blagovnih znamk.
Največjo rast prihodkov so zabeležili na trgih vzhodne Evrope in trgih izven Evrope, predvsem v Izraelu, Braziliji in Čilu.
V zahodni Evropi so prodajo povečali v Avstriji, na Danskem in v Franciji, manj prihodkov od prodaje pa je bilo na Nizozemskem, v Nemčiji in Veliki Britaniji, predvsem zaradi cenovnega repozicioniranja, spremembe strukture prodajnih kanalov in omejevanja prodaje izdelkov z neustreznimi donosi.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese