GoOpti lani s 5,5 milijona evrov prihodkov od prodaje
Čisti dobiček je po besedah direktorja Marka Gučka sicer obsegal le nekaj tisoč evrov, saj podjetje veliko vlaga tako v razvoj poslovnega modela in platforme kot tudi širitev. Slednja poteka tudi na tujih trgih. "Trenutno sploh ne moremo imeti pozitivnega poslovnega izida. V Sloveniji sicer je, toda minimalen," je povedal.
O konkretnih številkah za prvo in drugo letošnje četrtletje še ne more govoriti, je pa pojasnil, da v Sloveniji beležijo 15- do 20-odstotno rast, na globalni ravni pa 40-odstotno.
GoOpti po njegovih besedah vedno pogosteje medsebojno povezuje tudi mesta in ne več le letališča. "Stranke se na nas obračajo tudi za druge prevoze, ki jih rezervirajo vnaprej prek spleta. Postali smo nekako najučinkovitejše orodje za to, zato se moramo tudi v marsičem prilagajati - tako v Sloveniji kot tudi drugih državah," je dejal Guček.
Med tujimi trgi, v katere vlagajo, je naštel Italijo, Španijo in Nizozemsko. Od pomembnejših novosti lanskega leta pa je izpostavil storitev, ki potnikom ob doplačilu ponuja garancijo za prihod na destinacijo. Tako denimo potniku v primeru, da GoOptijevo vozilo obtiči v gneči in zato potnik zamudi letalo, priskrbijo novo vozovnico. S povpraševanjem po storitvi so zelo zadovoljni.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.