Google - blagovna znamka najvišje vrednosti

Googlova vrednost je v primerjavi z letom 2015 zrasla za 24 odstotkov, vrednost Appla pa se je medtem znižala s 145,9 milijarde dolarjev na 107,1 milijarde dolarjev.
Kot so pri Brand Finance zapisali v obrazložitvi, Applu ni uspelo ohraniti svoje tehnološke prednosti, poleg tega pa je "čezmerno izkoriščal dobro voljo" svojih strank. Očitajo mu tudi, da mu z izdelki, kot je serija pametnih ur, ni uspelo ustvariti dovolj dobička.
Google je medtem še vedno brez večje konkurence v svojem primarni dejavnosti iskalnika, kar prinaša veliko prihodkov iz naslova oglaševanja. Velik ugled sicer uživa že samo s svojim imenom, ne glede na prihodke, menijo analitiki.
Na tretje mesto lestvice se je uvrstila spletna prodajalna Amazon (106,4 milijarde dolarjev), sledijo pa ji telekomunikacijski konglomerat AT&T (87 milijard dolarjev), računalniško podjetje Microsoft (76,3 milijarde dolarjev), proizvajalec elektronike Samsung (66,2 milijarde dolarjev).
Telekomunikacijski velikan Verizon se je s 65,9 milijarde dolarjev vrednosti uvrstil na sedmo mesto, ameriška trgovska veriga Walmart z 62,2 milijarde dolarjev na osmo, spletni velikan Facebook pa z 61,9 milijarde dolarjev na deveto. Rep deseterice je z vrednostjo v višini 47,8 milijarde dolarjev ujela kitajska banka ICBC.
Več iz rubrike
Tožba za 86 milijonov evrov proti Telekomu Slovenije
Tožba zaradi zatrjevane zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu širokopasovnega dostopa.
Ključna prednost INR bodo neobdavčene dividende
Pogledali smo, kdo bo imel največ koristi z novim načinom varčevanja, ki bo na razpolago prihodnje leto.