Google - blagovna znamka najvišje vrednosti
Googlova vrednost je v primerjavi z letom 2015 zrasla za 24 odstotkov, vrednost Appla pa se je medtem znižala s 145,9 milijarde dolarjev na 107,1 milijarde dolarjev.
Kot so pri Brand Finance zapisali v obrazložitvi, Applu ni uspelo ohraniti svoje tehnološke prednosti, poleg tega pa je "čezmerno izkoriščal dobro voljo" svojih strank. Očitajo mu tudi, da mu z izdelki, kot je serija pametnih ur, ni uspelo ustvariti dovolj dobička.
Google je medtem še vedno brez večje konkurence v svojem primarni dejavnosti iskalnika, kar prinaša veliko prihodkov iz naslova oglaševanja. Velik ugled sicer uživa že samo s svojim imenom, ne glede na prihodke, menijo analitiki.
Na tretje mesto lestvice se je uvrstila spletna prodajalna Amazon (106,4 milijarde dolarjev), sledijo pa ji telekomunikacijski konglomerat AT&T (87 milijard dolarjev), računalniško podjetje Microsoft (76,3 milijarde dolarjev), proizvajalec elektronike Samsung (66,2 milijarde dolarjev).
Telekomunikacijski velikan Verizon se je s 65,9 milijarde dolarjev vrednosti uvrstil na sedmo mesto, ameriška trgovska veriga Walmart z 62,2 milijarde dolarjev na osmo, spletni velikan Facebook pa z 61,9 milijarde dolarjev na deveto. Rep deseterice je z vrednostjo v višini 47,8 milijarde dolarjev ujela kitajska banka ICBC.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.