Glavna nagrada agenciji Grey Ljubljana na konferenci Sempl

Na dvodnevni 19. konferenci medijskih trendov Sempl, ki se je danes začela v Portorožu, so podelili nagrade sempler za najboljše medijske strategije. Glavno nagrado, imenovano veliki sempler, je osvojila agencija Grey Ljubljana za akcijo Lahkonočnice, ki jo je zasnovala za družbo A1 Slovenija. Skupno so podelili 10 zlatih nagrad in veliko nagrado.
Fotografija: Arhiv podjetja
Odpri galerijo
Arhiv podjetja

Agencija Grey Ljubljana je za projekt Lahkonočnice prejela še dve zlati nagradi. Po dva zlata semplerja so prejeli srbska agencija New Moment New Ideas Company, skupina Luna TBWA s hčerinsko agencijo OMD Slovenija in skupina Direct Media, so sporočili organizatorji izbora, ki je letos potekal petnajstič.

Projekt Lahkonočnice po besedah predsednika žirije Darka Ivančevića na izjemen način vključuje uporabo različnih kanalov in ciljnih skupin. "Ciljna skupina - starostniki - je tista, ki ustvarja vsebine v celotni akciji, zaradi česar je projekt še toliko bolj poseben," je dejal Ivančević.

Zlatega semplerja niso podelili le v kategoriji najboljša uporaba podatkov. Kot je pojasnil Ivančević, so podatki glavno orodje pri pripravi medijskih strategij, zato je žirija pričakovala, da bodo prijavljena dela v tej kategoriji "odražala prav rezultate uporabe podatkov na ustrezen način".

Poleg velikega semplerja in desetih zlatih semplerjev so podelili še dve posebni nagradi top sempl. Nagrado za medijskega menedžerja leta je prejel glavni urednik in direktor časnika Finance Peter Frankl, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti pa vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje v agenciji Futura DDB Maša Crnkovič.

Več iz te teme:

Več iz rubrike