Gipsy and Clown za Easy life belt Magnetic pas na Kickstarterju zbrali več kot 90.000 dolarjev

Slovenska podjetniška ekipa Gipsy and Clown je s kampanjo na portalu za množično financiranje Kickstarter zbrala več kot 92.300 dolarjev oziroma okrog 87.000 evrov za svoj projekt inovativnega elastičnega pasa z magnetom Easy Life Belt Magnetic. Z zbranimi sredstvi so za sedemkrat presegli prvotni cilj 13.500 dolarjev.
Fotografija: Arhiv podjetja
Odpri galerijo
Arhiv podjetja

Pas Easy life belt Magnetic je narejen iz vzdržljive bombažne tkanine, preproste kovinske zaponke, modne usnjene oznake ter močnega magneta, ki poskrbi za to, da konec pasu ne visi.

Najpomembnejši del inovativnega pasu je posebna trpežna elastika na sprednjem delu, ki omogoča fleksibilnost ter se nežno razteza ob vsakem telesnem gibu. Na ta način pas "diha skupaj z uporabnikom in vsemi njegovimi aktivnostmi", so zapisali na spletni strani izdelka.

Za projektom stoji mlad slovenski par - Jaka Kolar s partnerico. Po izobrazbi sta modna oblikovalca z zanimanjem za ulično modo, s svežimi idejami in željo po ustvarjanju novega in uporabnega, piše na spletni strani.

Ideja za pas se je Jaki porodila, ko se je naveličal klasičnih pasov, ki so ga omejevali pri delu in športnih aktivnostih. Pika na i pa je bil podatek, da ljudje vsak dan sedijo vedno več časa, nekateri celo 14 ur na dan.

Ekipa Gipsy and Clown je lani zabeležila tudi velik uspeh na mednarodnem sejmu športne opreme ISPO, kjer se je s predhodnikom inovativnega pasu uvrstila med finaliste v kategoriji Style.

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.