Flixbus v sodelovanje z Avrigom
Direktor poslovnega razvoja Flixbusa za osrednjo iz vzhodno Evropo Dean Čebohin je v Ljubljani pojasnil, da podjetje, ki predstavlja največjo platformo za posredovanje prevozov potnikov v cestnem prometu po Evropi, ob prvi obletnici poslovanja na slovenskem trgu širi svojo prisotnost.
"Prvič po enem letu ima Flixbus tudi slovenskega partnerja, družbo Avrigo. Tako skupaj z Avrigom v Ljubljani odpiramo novo vozlišče," je povedal. Od vstopa na slovenski trg so sedem slovenskih destinacij neposredno povezali s 60 destinacijami v osmih evropskih državah. Poleg novih direktnih povezav na Slovaško in v Avstrijo je Flixbus povečal tudi število dnevnih povezav iz Slovenije, zlasti proti Nemčiji, Avstriji in Hrvaški.
Cilj Flixbusa pa po njegovih besedah ni le pripeljati nove potnike v in iz Slovenije, temveč tudi spodbujati trajnostne oblike mobilnosti in tako pomembno vplivati na spreminjanje potovalnih navad prebivalcev Slovenije in njenih obiskovalcev. "Doslej smo prepeljal že več kot 200.000 slovenskih potnikov," je navedel.
S podporo lokalnega partnerja Avriga, ki je hkrati eden pomembnejših avtobusnih prevoznikov v Sloveniji in ki se prvi pridružuje njihovemu omrežju, bodo slovenski trg po njegovem mnenju naredili še bolj dostopen tujcem.
Direktor Avriga Sandi Brataševec je poudaril, da je Flixbus visokotehnološko podjetje z najnaprednejšimi pristopi, zato vstopajo v sodelovanje z njimi, saj ne želijo zaostajati za trendi. To bo pozitivno vplivalo tudi na njihove reference v tujini. Družbi imata skupno željo po optimizaciji prevozov potnikov v cestnem prometu ter zmanjševanju vpliva na okolje kljub spodbujanju rasti števila potnikov.
FlixBus je leta 2013, v svojem prvem letu delovanja, sicer prepeljal 3,3 milijona potnikov. Do konca leta 2016 je skupno število potnikov doseglo 60 milijonov, v družbi pa upajo, da bodo konec letošnjega leta število prepeljanih potnikov dvignili na 100 milijonov.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese