Flanelaste srajce namesto industrije srečanj

V nadaljevanju preberite:
Epidemija koronavirusa je ob izbruhu močno zamajala tako družbo kot gospodarstvo. Marsikatera panoga je čez noč ostala brez posla, zato so številni podjetniki začeli iskati nove priložnosti in izzive. Prav koronavirusu se lahko »zahvalimo«, da smo dobili domačo blagovno znamko flanelastih srajc Volk Flannel.
Pred štirimi leti se je svet tako rekoč ustavil in med panogami, ki so doživele največji upad, je bila tudi industrija organizacije dogodkov, v kateri je takrat deloval tudi naš tokratni sogovornik in idejni oče blagovne znamke flanelastih srajc Volk Flannel Niko Vukič.
Znamka Volk Flannel je luč sveta ugledala v koronskem letu 2021, a ideja je zorela že nekaj let. »Flanelaste srajce nosim že več kot 15 let, in ker v Evropi nimamo specializiranih znamk, tako kot jih pozna Amerika, sem začel razmišljati, da bi sam razvil svojo znamko in se s tem ukvarjal bolj postransko, kot dopolnitev posla, ki ga imam z organizacijo dogodkov.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.