Finančnih e-goljufov je vse več

Banke po občutljivih podatkih svojih strank nikoli ne sprašujejo z e-sporočili, kjer je treba slediti povezavam.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Večino pritožb potrošnikov na področju finančnih storitev predstavljajo težave zaradi spletnih prevar, je na dogodku, ki ga je na temo ozaveščanja o nevarnosti spletnih zlorab minuli teden pripravilo Združenje bank Slovenije, povedala Tanja Piškur iz Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS).

»Skrb vzbujajoče je, da goljufi uporabljajo vse bolj prefinjene metode, zaradi katerih potrošniki težko prepoznajo prevaro. Te niso več omejene le na kraje pin-številk ali podatkov kartic, ampak vključujejo tudi primere, ko goljufi v imenu potrošnika najamejo kredite, kar lahko vodi v izgubo življenjskih prihrankov in dodatno zadolževanje,« je povedala.

Pot, ki jo prevaranti vse pogosteje uporabijo, da bi pridobili dostop do bančnih računov, je smishing. Oznaka pomeni sporočila sms, ki jih potencialne žrtve prejmejo na svoj pametni telefon ali v aplikacijo za sporočila, prevaranti, ki se, na primer, izdajajo za njihovo banko, pa jih želijo s sugestivno vsebino prepričati, naj sledijo pripeti povezavi in posredujejo podatke, povezane s svojim računam.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike