Evropa se je zapletla v mrežo pravil
V nadaljevanju preberite:
Pravila naj bi zagotavljala varnost. Da bi evropska avtomobilska industrija dosegla ambiciozne zelene cilje EU, so bruseljski zakonodajalci leta 2021 določili stroge emisijske standarde in prepoved novih motorjev z notranjim zgorevanjem, ki bo začela veljati do leta 2035.
Od takrat se je »marsikaj zgodilo«, pravi Benjamin Krieger, generalni sekretar evropskega združenja za avtomobilske dele Clepa. »Zgodili sta se vojna in pandemija.«
Energetski stroški so se povečali, povpraševanje po električnih vozilih je upadlo, trg so preplavili poceni kitajski avtomobili. V evropskem sektorju avtomobilskih delov so do novembra zaprli 30.000 neto delovnih mest.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.