Družba A1 Slovenija je v polletju ustvarila 106,4 milijona evrov prihodkov
Dobiček iz poslovanja je medtem v prvih šestih mesecih dosegel 6,9 milijona evrov in bil za 41,3 odstotka nižji kot v lanskem polletju, je razvidno iz polletnega poslovnega poročila Telekoma Austria, objavljenega v torek.
Samo v drugem letošnjem četrtletju so se prihodki A1 Slovenija ustavili pri 53,5 milijona evrov, kar je 2,5 odstotka nad ravnjo iz lanskega drugega četrtletja. EBITDA je bil z 10,2 milijona evrov za 19 odstotkov pod ravnjo iz drugega trimesečja lani, EBIT pa je s 3,1 milijona evrov zaostal za 39,9 odstotka.
Višji prihodki so bili po pojasnilih matične skupine predvsem posledica rasti prihodkov od prodaje opreme, najbolj zaradi rasti prodaje dražjih mobilnih naprav. Prihodki od fiksnih storitev so narasli zaradi podražitve paketov s televizijskimi programi s 1. marcem letos po prenehanju oddajanja programov POP TV in Kanal A prek omrežja prizemnih oddajnikov. Prihodki od mobilnih storitev pa so upadli, med drugim zaradi učinkov postopne odprave mobilnega gostovanja v EU.
Na stroškovni strani je A1 Slovenija zabeležila 9,3-odstotno rast, predvsem zaradi višjih stroškov za opremo. Ker rast prihodkov ni uspela kompenzirati dviga stroškov, je prišlo do upada dobičkonosnosti.
Družba je imela ob koncu drugega četrtletja 714.300 mobilnih naročnikov, kar je približno ne enaki ravni kot v enakem času lani (-0,1 odstotka). Število naročnikov na fiksni širokopasovni dostop do interneta, telefonije in televizije pa se je povečalo za 3,8 odstotka na 177.100, pri čemer je rast poganjalo predvsem povpraševanje po IP televiziji.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese