Dober piar seže tudi v Avstralijo

Če imaš dober piar, če znaš zgodbo predstaviti in veš, kaj je bistvo, si lahko v poslu, ki ga opravljaš, bistveno uspešnejši, so se na okrogli mizi o vrednosti piara, ki je potekala v sklopu Slovenskega knjižnega sejma v Cankarjevem domu, strinjali direktor Rika Janez Škrabec, direktorica Varis Lendava Sabina Sobočan in pevka Nuša Derenda.
Fotografija: Jože Pojbič
Odpri galerijo
Jože Pojbič

Gospodarske družbe lahko s piarom izboljšajo svoje poslovanje. Direktorica Varisa Sabina Sobočan je spomnila, da jim je pojavljanje v medijih prineslo preboj na tuje trge in več izbire pri kadrih.

»S pojavljanjem v medijih ljudem sporočamo, kaj delamo v Varisu Lendava. Prejemamo vse več dobrih ponudb za zaposlitev, pa čeprav živimo in delamo v Lendavi.«

Sobočanova je opisala še, kako je podjetje s pomočjo objav v medijih izvozilo produkte v daljno Avstralijo. »V Avstralijo smo poslali ponudbo za naše dizajnerske radiatorje. Odziva ni bilo, dokler niso partnerji v medijih opazili objave o našem novem izdelku. Danes lahko namreč z vnosom imena in priimka v spletnem brskalniku izvemo vse o vseh,« je pojasnila Sobočanova. Podjetje Varis Lendava sicer poleg gotovih kopalnic in dizajenerskih radiatorjev proizvaja še pump tracke in betonske elemente za skejtanje.

Več iz rubrike