Disney bo posebej za Twitter pripravljal posebne oddaje s področja športa in drugih vsebin

Ponudnik storitev kratkih sporočil Twitter in medijsko podjetje Walt Disney se želita zoperstaviti svojim tekmecem. S tem namenom sta se dogovorila o sodelovanju, v okviru katerega bo Disney posebej za Twitter pripravljal posebne oddaje s področja športa in drugih vsebin. Sodelovala bosta tudi s Formulo 1.
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

Čeprav je Twitter uspel v preteklem četrtletju povečati število naročnikov, pa so njegovi tekmeci, kot sta Instagram in Facebook, veliko bolj priljubljeni. Po drugi strani mora Walt Disney tekmovati s ponudniki pretočnih storitev Netflix in Amazon, ki mu jemljejo gledalce.

Da bi se lahko bolje uveljavili proti svojim tekmecem, sta se podjetji dogovorili o sodelovanju. Walt Disney namerava pripravljati posebne oddaje za objavo na Twitterju s področja športa, novic in zabave, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Kot so iz obeh podjetij sporočili v ponedeljek, bodo sodelovala tudi Disneyjeva hčerinska podjetja ABC, športni kanal ESPN in televizijski kanal Freeform. Podrobnosti bodo sporočili v prihodnjih dneh.

Ideja je, da Twitter in Walt Disney še okrepita svoje poslovanje na področjih, kjer vidita največ možnosti za rast. Twitter denimo več kot polovico svojih prihodkov od oglaševanja ustvarja z video posnetki, ki se tam predvajajo. Z omenjenim sodelovanjem bo lahko svojo ponudbo še razširil in na ta način povečal prihodke.

Nova ponudba bi mu lahko tudi zagotovila nadaljnjo rast števila uporabnikov na ameriškem trgu. Po podatkih Twitterja je bilo v preteklem četrtletju na družbenem omrežju vsaj enkrat na mesec aktivnih 336 milijonov ljudi, kar je šest milijonov več kot v prejšnjih treh mesecih. Vendar pa novi naročniki v zadnjem času prihajajo večinoma iz drugih držav.

Tudi pri Disneyju, kjer se soočajo z nazadovanjem števila gledalcev klasične televizije, upajo na nove uporabnike. Za leto 2019 so v koncernu že napovedali, da bodo uvedli lastno pretočno storitev. Pred kratkim je podjetje svoj oslabljeni športni kanal ESPN ponudilo tudi kot aplikacijo.

Disneyjev šef Bob Iger je prepričan, da lahko njegovo podjetje konkurira Netflixu in Amazonu. Prednosti Disneyja vidi v tem, da že ima pravice do dragocenih franšiz, kot je Star Wars, ter do vsebin uspešnih studiev, kot sta Pixar in Marvel. Tudi na Twitterju bi lahko uporabniki lahko kmalu gledali Disneyjeve filme.

Twitter pa namerava sodelovati tudi z drugimi. Tako so v ponedeljek tudi iz Formule 1 sporočili, da bodo v kratkem začeli z objavljanjem poročanja v živo s tekem na tem družbenem omrežju.

Novica je v ponedeljek na borzi v New Yorku podražila Twitterjeve delnice za 4,52 odstotka.

Več iz rubrike