Dijaki z mobilno aplikacijo prepričali vlagatelje iz ZDA
Thrill cafe je nova mobilna aplikacija, ki manjšim kavarnam služi kot dodatna promocija na družbenih omrežjih. Ideja je res podjetna.
Odpri galerijo
Nejc Paradiž, Tim Špenko, Blažka Mihelak, Peter Savnik in Brin Soko so mladi podjetniki, komaj polnoletni, ki so svoje moči združili v okviru inovativnega promoviranja kave oziroma kavarn na družabnih omrežjih s pomočjo nove aplikacije za mobilne telefone Thrill Cafe.
Thrill Cafe, ki gostincem s pomočjo profilov njihovih strank na družbenih omrežjih zagotavlja dodatno promocijo. Ko stranka na facebooku, instagramu itd. objavi fotografijo (pitja kave v določenem lokalu), v zameno za takšno promocijo dobi popust, ki se preko skenirane QR kode posameznega lokala naloži v Thrill aplikaciji. »Potem se na zaslonu pokaže gumb 'Deli sliko', od tam pa ima uporabnik dostop do svoje galerije, kjer ima shranjeno fotografijo, ki jo želi deliti s prijatelji. Aplikacija sama poskrbi za vse drugo,« razloži Nejc in doda: »Lastniki lokalov, ki smo jim Thrill Cafe predstavili, zatrjujejo, da je ideja dobra in inovativna, saj imajo socialna omrežja danes velik vpliv. Težko je izstopati, a mi bi kljub temu radi tudi manjše kavarnice spravili 'v svet'.« Za uporabo aplikacije nameravajo naročnikom, torej lastnikom kavarn, zaračunavati mesečno naročnino, ki bi jo sicer lokali porabili za namene oglaševanja.
Aplikacija je prevedena tudi v angleški, češki in poljski jezik, predstavili pa so jo kar na 55 spletnih straneh in zanjo poželi vrsto pozitivnih ocen, med njimi tudi najvišjo oceno 10/10 na spletni strani Foundica.
Prejšnji teden je ekipa celo sklenila zelo pomemben dogovor za financiranje svojega projekta BlockPay z vlagatelji iz ZDA. Blockpay je sistem za internetno plačevanje, ki namesto standardnih sistemov pri denarnih transakcijah uporablja blockchain sistem (sistem veriženja blokov). »Naša ekipa je razvila edinstveno formulo, ki omogoča mednarodne finančne transakcije s standardnimi valutami brez posrednika. Trenutno smo na dobri poti, da naredimo platformo, ki bo dovoljevala tako (online) kot (offline) transakcije za vse vrste uporabnikov, tako posameznike kot podjetja. Blockpay vidimo kot enega izmed največjih sistemov za internetno plačevanje v naslednih 25 letih,« razloži Nejc Paradiž. »BlockPay pospeši in poenostavi mednarodne transakcije, in je kot takšen alternativa sistemu SEPA.«
Za investicijo so se dogovorili v manj kot dveh tednih, kar pomeni, da gre za najhitreje sklenjeno investicijo v Sloveniji. Investitorji so skupina podjetnikov iz finančne industrije iz Chicaga, ki se profesionalno ukvarja z vlaganjem v tehnološke startupe. Ekipa je v Estoniji pridobila vse potrebne licence za finančno poslovanje, mladi inženirji pa so tako postali najmlajši podjetniki, ki jim je doslej to uspelo. Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika, je ob tem povedal: »Na Ustvarjalniku smo zelo ponosni na Nejca in njegovo ekipo, ki je v izjemno kratkem času razvila inovativen produkt, ga lansirala na trg in takoj požela interes vlagateljev. Kljub mladosti so dokazali, da znajo zavihati rokave in imajo pogum, ki ga pogosto manjka tudi starejšim podjetnikom. Ko se je ponudila priložnost, so jo zagrabili z obema rokama, se v nekaj dneh usedli na letalo in dosegli dogovor, za katerega si drugi podjetniki navadno prizadevajo več let. Prepričan sem, da bomo o Nejcu Paradižu v bodoče še veliko slišali.«
Thrill Cafe, ki gostincem s pomočjo profilov njihovih strank na družbenih omrežjih zagotavlja dodatno promocijo. Ko stranka na facebooku, instagramu itd. objavi fotografijo (pitja kave v določenem lokalu), v zameno za takšno promocijo dobi popust, ki se preko skenirane QR kode posameznega lokala naloži v Thrill aplikaciji. »Potem se na zaslonu pokaže gumb 'Deli sliko', od tam pa ima uporabnik dostop do svoje galerije, kjer ima shranjeno fotografijo, ki jo želi deliti s prijatelji. Aplikacija sama poskrbi za vse drugo,« razloži Nejc in doda: »Lastniki lokalov, ki smo jim Thrill Cafe predstavili, zatrjujejo, da je ideja dobra in inovativna, saj imajo socialna omrežja danes velik vpliv. Težko je izstopati, a mi bi kljub temu radi tudi manjše kavarnice spravili 'v svet'.« Za uporabo aplikacije nameravajo naročnikom, torej lastnikom kavarn, zaračunavati mesečno naročnino, ki bi jo sicer lokali porabili za namene oglaševanja.
Ime projekta Thrill, kar v slovenščini pomeni vznemirjenje, navdušenje, je skupina mladih podjetnikov izbrala naključno, vendar so prepričani, da je tisto pravo. Ponazarjalo naj bi nenehno vzhičenost na družbenih omrežjih, ki je za mnoge že postala življenjski slog, hkrati pa ime namiguje tudi na entuziazem ekipe in na njihovo željo po uspehu.
Aplikacija je prevedena tudi v angleški, češki in poljski jezik, predstavili pa so jo kar na 55 spletnih straneh in zanjo poželi vrsto pozitivnih ocen, med njimi tudi najvišjo oceno 10/10 na spletni strani Foundica.
Prejšnji teden je ekipa celo sklenila zelo pomemben dogovor za financiranje svojega projekta BlockPay z vlagatelji iz ZDA. Blockpay je sistem za internetno plačevanje, ki namesto standardnih sistemov pri denarnih transakcijah uporablja blockchain sistem (sistem veriženja blokov). »Naša ekipa je razvila edinstveno formulo, ki omogoča mednarodne finančne transakcije s standardnimi valutami brez posrednika. Trenutno smo na dobri poti, da naredimo platformo, ki bo dovoljevala tako (online) kot (offline) transakcije za vse vrste uporabnikov, tako posameznike kot podjetja. Blockpay vidimo kot enega izmed največjih sistemov za internetno plačevanje v naslednih 25 letih,« razloži Nejc Paradiž. »BlockPay pospeši in poenostavi mednarodne transakcije, in je kot takšen alternativa sistemu SEPA.«
Za investicijo so se dogovorili v manj kot dveh tednih, kar pomeni, da gre za najhitreje sklenjeno investicijo v Sloveniji. Investitorji so skupina podjetnikov iz finančne industrije iz Chicaga, ki se profesionalno ukvarja z vlaganjem v tehnološke startupe. Ekipa je v Estoniji pridobila vse potrebne licence za finančno poslovanje, mladi inženirji pa so tako postali najmlajši podjetniki, ki jim je doslej to uspelo. Matija Goljar, vodja Ustvarjalnika, je ob tem povedal: »Na Ustvarjalniku smo zelo ponosni na Nejca in njegovo ekipo, ki je v izjemno kratkem času razvila inovativen produkt, ga lansirala na trg in takoj požela interes vlagateljev. Kljub mladosti so dokazali, da znajo zavihati rokave in imajo pogum, ki ga pogosto manjka tudi starejšim podjetnikom. Ko se je ponudila priložnost, so jo zagrabili z obema rokama, se v nekaj dneh usedli na letalo in dosegli dogovor, za katerega si drugi podjetniki navadno prizadevajo več let. Prepričan sem, da bomo o Nejcu Paradižu v bodoče še veliko slišali.«
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Mercator odstopil od nakupa Tuša
Za to se je domnevno odločil, ker mu v letu dni ni uspelo pridobiti odobritve transakcije pri pristojnem varuhu konkurence.