Digitalizacija poslovanja za vsa podjetja

Prehodu se ne bodo izognile niti tradicionalne panoge. Kako so se digitalizacije lotili v Steklarni Hrastnik?
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Vizija Steklarne Hrastnik oziroma podjetja Hrastnik1860 je postati najbolj navdihujoče in najbolj trajnostno podjetje za proizvodnjo luksuzne steklene embalaže na svetu. Podjetje, ki deluje v sicer precej tradicionalni panogi, je svojo digitalno preobrazbo začelo že leta 2019 z uresničevanjem koncepta industrija 4.0, ko sta žarišče nadaljnjega razvoja postali avtomatizacija in digitalizacija procesov. Obenem Steklarna Hrastnik, ki zadnja leta veliko naporov vlaga v trajnostno preobrazbo poslovanja, stavi tudi na tako imenovani zeleni prehod, katerega cilja sta bistveno višja energijska učinkovitost poslovanja in raba obnovljivih virov energije.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.