Digitalizacija poslovanja za vsa podjetja

V nadaljevanju preberite:
Vizija Steklarne Hrastnik oziroma podjetja Hrastnik1860 je postati najbolj navdihujoče in najbolj trajnostno podjetje za proizvodnjo luksuzne steklene embalaže na svetu. Podjetje, ki deluje v sicer precej tradicionalni panogi, je svojo digitalno preobrazbo začelo že leta 2019 z uresničevanjem koncepta industrija 4.0, ko sta žarišče nadaljnjega razvoja postali avtomatizacija in digitalizacija procesov. Obenem Steklarna Hrastnik, ki zadnja leta veliko naporov vlaga v trajnostno preobrazbo poslovanja, stavi tudi na tako imenovani zeleni prehod, katerega cilja sta bistveno višja energijska učinkovitost poslovanja in raba obnovljivih virov energije.
.Več iz rubrike
Kolektor kupil Unior Components Kragujevac
Unior se razdolžuje in osredotoča na proizvodnjo delov za avtomobilsko industrijo.
Desetino manjši dobiček NLB v prvem četrtletju
Največja slovenska banka je v prvih treh mesecih letos ustvarila 125,8 milijona evrov čistega dobička.