Digitalizacija na ključ in klik ne obstaja

V nadaljevanju preberite:
Zadnja leta smo priča spremembam odnosa do digitalizacije poslovanja oziroma digitalne preobrazbe. Če sta bili sprva označeni za modno muho in spremljani s komentarjem »počakajmo«, ju zdaj v vse več podjetjih spremlja beseda nujnost.
Kaj se je spremenilo? Skoraj vse. Spremenili so se miselnost strank, zaposlenih, partnerjev in širše družbe. Da bi podjetja ostala konkurenčna in motivirana, se osredotočajo na digitalno usmerjene izkušnje – tako do strank kot zaposlenih. Digitalizacija poslovanja je postala prednostna naloga, ki pa marsikateremu podjetju nažene strah v kosti, sploh ko pomisli na stroške.
.Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?