Digitalizacija na ključ in klik ne obstaja

V nadaljevanju preberite:
Zadnja leta smo priča spremembam odnosa do digitalizacije poslovanja oziroma digitalne preobrazbe. Če sta bili sprva označeni za modno muho in spremljani s komentarjem »počakajmo«, ju zdaj v vse več podjetjih spremlja beseda nujnost.
Kaj se je spremenilo? Skoraj vse. Spremenili so se miselnost strank, zaposlenih, partnerjev in širše družbe. Da bi podjetja ostala konkurenčna in motivirana, se osredotočajo na digitalno usmerjene izkušnje – tako do strank kot zaposlenih. Digitalizacija poslovanja je postala prednostna naloga, ki pa marsikateremu podjetju nažene strah v kosti, sploh ko pomisli na stroške.
.Več iz rubrike
Kolektor kupil Unior Components Kragujevac
Unior se razdolžuje in osredotoča na proizvodnjo delov za avtomobilsko industrijo.
Desetino manjši dobiček NLB v prvem četrtletju
Največja slovenska banka je v prvih treh mesecih letos ustvarila 125,8 milijona evrov čistega dobička.