DIGGIT: Agenciji ENKI in 101 dobili tri nagrade

Na sedmi konferenci o digitalnih komunikacijah Diggit so danes v Ljubljani petič podelili nagrade za izjemne dosežke na področju digitalnega komuniciranja v Sloveniji. Strokovno žirijo sta najbolj prepričali agenciji ENKI in 101, ki sta domov odnesli vsaka po tri nagrade.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Strokovna žirija je danes skupno podelila 12 zlatih in dve veliki nagradi diggit.

Najuspešnejša je bila agencija ENKI, ki je dobila tri zlate nagrade diggit. Žirijo je prepričala s spletno igro Grinalnice, z videom Imej.si in z digitalno strategijo Half Down.

Tri nagrade je domov odnesla tudi Agencija 101, ki je s spletno igro Tekmujmo skupaj in digitalnim oglasom PIZZA-POTIZZA osvojila dve zlati nagradi, žirija pa ji je v kategoriji Digitalno oglaševanje podelila še eno veliko nagrado diggit.

Zlate nagrade so sicer prejeli še agencija Mediodrom, LUNA TWBA in Zavod Vozim, Renault Nissan Slovenija, Gorenje, Futura DDB in Vzajemna, Agencija Renderspace ter Nevidni izzivi. Drugo veliko nagrado pa je žirija podelila agenciji Pristop in Drogi Kolinska.

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.