DIGGIT: Agenciji ENKI in 101 dobili tri nagrade
Strokovna žirija je danes skupno podelila 12 zlatih in dve veliki nagradi diggit.
Najuspešnejša je bila agencija ENKI, ki je dobila tri zlate nagrade diggit. Žirijo je prepričala s spletno igro Grinalnice, z videom Imej.si in z digitalno strategijo Half Down.
Tri nagrade je domov odnesla tudi Agencija 101, ki je s spletno igro Tekmujmo skupaj in digitalnim oglasom PIZZA-POTIZZA osvojila dve zlati nagradi, žirija pa ji je v kategoriji Digitalno oglaševanje podelila še eno veliko nagrado diggit.
Zlate nagrade so sicer prejeli še agencija Mediodrom, LUNA TWBA in Zavod Vozim, Renault Nissan Slovenija, Gorenje, Futura DDB in Vzajemna, Agencija Renderspace ter Nevidni izzivi. Drugo veliko nagrado pa je žirija podelila agenciji Pristop in Drogi Kolinska.
Več iz rubrike
Bližje Evropi, še bližje Balkanu
Analiza 20 letnega članstva v EU pokaže, da naša država ni izkoristila priložnosti, ki jih dajejo enotni evropski trg in evropske inštitucije.
Ob točnosti je nujna tudi povezljivost meritev
Uporabniki vse bolj pričakujejo, da bi sistemi različnih proizvajalcev postali interoperabilni, so prepričani v Dewesoftu.