DIGGIT: Agenciji ENKI in 101 dobili tri nagrade

Strokovna žirija je danes skupno podelila 12 zlatih in dve veliki nagradi diggit.
Najuspešnejša je bila agencija ENKI, ki je dobila tri zlate nagrade diggit. Žirijo je prepričala s spletno igro Grinalnice, z videom Imej.si in z digitalno strategijo Half Down.
Tri nagrade je domov odnesla tudi Agencija 101, ki je s spletno igro Tekmujmo skupaj in digitalnim oglasom PIZZA-POTIZZA osvojila dve zlati nagradi, žirija pa ji je v kategoriji Digitalno oglaševanje podelila še eno veliko nagrado diggit.
Zlate nagrade so sicer prejeli še agencija Mediodrom, LUNA TWBA in Zavod Vozim, Renault Nissan Slovenija, Gorenje, Futura DDB in Vzajemna, Agencija Renderspace ter Nevidni izzivi. Drugo veliko nagrado pa je žirija podelila agenciji Pristop in Drogi Kolinska.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.