DIGGIT: Agenciji ENKI in 101 dobili tri nagrade

Strokovna žirija je danes skupno podelila 12 zlatih in dve veliki nagradi diggit.
Najuspešnejša je bila agencija ENKI, ki je dobila tri zlate nagrade diggit. Žirijo je prepričala s spletno igro Grinalnice, z videom Imej.si in z digitalno strategijo Half Down.
Tri nagrade je domov odnesla tudi Agencija 101, ki je s spletno igro Tekmujmo skupaj in digitalnim oglasom PIZZA-POTIZZA osvojila dve zlati nagradi, žirija pa ji je v kategoriji Digitalno oglaševanje podelila še eno veliko nagrado diggit.
Zlate nagrade so sicer prejeli še agencija Mediodrom, LUNA TWBA in Zavod Vozim, Renault Nissan Slovenija, Gorenje, Futura DDB in Vzajemna, Agencija Renderspace ter Nevidni izzivi. Drugo veliko nagrado pa je žirija podelila agenciji Pristop in Drogi Kolinska.
Več iz rubrike
Tijana Arih: Sem bojevnica – a moj boj je konceptualen
Tijana Arih je bila gostja v podkastu Supermoč. Spregovorila je o etiki v politiki, nevarnostih prepletanja vlog ter o tem, zakaj je Balkan zanjo večja inspiracija kot Zahod.
Spar bo od BTC v upravljanje prevzel logistični proces v enem od programov
Spar Slovenija je priglasil koncentracijo z družbo BTC, je razvidno iz spletne strani Agencije za varstvo konkurence.