DIGGIT: Agenciji ENKI in 101 dobili tri nagrade
Strokovna žirija je danes skupno podelila 12 zlatih in dve veliki nagradi diggit.
Najuspešnejša je bila agencija ENKI, ki je dobila tri zlate nagrade diggit. Žirijo je prepričala s spletno igro Grinalnice, z videom Imej.si in z digitalno strategijo Half Down.
Tri nagrade je domov odnesla tudi Agencija 101, ki je s spletno igro Tekmujmo skupaj in digitalnim oglasom PIZZA-POTIZZA osvojila dve zlati nagradi, žirija pa ji je v kategoriji Digitalno oglaševanje podelila še eno veliko nagrado diggit.
Zlate nagrade so sicer prejeli še agencija Mediodrom, LUNA TWBA in Zavod Vozim, Renault Nissan Slovenija, Gorenje, Futura DDB in Vzajemna, Agencija Renderspace ter Nevidni izzivi. Drugo veliko nagrado pa je žirija podelila agenciji Pristop in Drogi Kolinska.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Mercator odstopil od nakupa Tuša
Za to se je domnevno odločil, ker mu v letu dni ni uspelo pridobiti odobritve transakcije pri pristojnem varuhu konkurence.