Didi in Softbank v razvoj taksi aplikacije
Japonci so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP zvesti tradicionalnim taksi storitvam, zato konkurenti, kot je Uber, v tej državi le stežka pridobivajo veljavo. Nekoliko bolj uspešne so aplikacije, prek katerih lahko uporabniki naročijo prevoz pri običajnih taksi službah.
Didi napoveduje, da bo s pomočjo naprednih tehnologij najprej izboljšal opremljenost taksijev za tovrstne storitve, nato pa k njihovi rabi spodbudil tudi stranke. Cilj je izboljšati učinkovitost tako za voznike kot potnike, so navedli.
Družbi sta posel, katerega vrednost ni znana, razkrili le nekaj dni za tem, ko je Toyota napovedala skoraj 70 milijonov dolarjev vredno naložbo v razvoj največje aplikacije za naročanje taksi prevozov na Japonskem.
Tako Didi Chuxing kot Softbank si prizadevata odrezati čim večji kos pogače na trgu deljenja prevozov. Didi je tako v preteklosti že izvedel več prevzemov tovrstnih aplikacij, Softbank pa je nedavno kupila 15-odstotni delež v Uberju.
Družbi tudi razmišljata o ustanovitvi skupnega podjetja. V kateri fazi so pogovori, še nista razkrili.
Več iz rubrike
ECB tokrat pričakovano brez sprememb obrestnih mer
Evrska denarna oblast ugotavlja, da se inflacija umirja, cenovni pritiski pa so še močni pri storitvah. O obrestnih merah bodo spet odločali junija.
Sezona lova na dividende
Družbe prve borzne kotacije bodo letos za dividende razdelile več kot polovico lanskih dobičkov.