Didi in Softbank v razvoj taksi aplikacije
Japonci so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP zvesti tradicionalnim taksi storitvam, zato konkurenti, kot je Uber, v tej državi le stežka pridobivajo veljavo. Nekoliko bolj uspešne so aplikacije, prek katerih lahko uporabniki naročijo prevoz pri običajnih taksi službah.
Didi napoveduje, da bo s pomočjo naprednih tehnologij najprej izboljšal opremljenost taksijev za tovrstne storitve, nato pa k njihovi rabi spodbudil tudi stranke. Cilj je izboljšati učinkovitost tako za voznike kot potnike, so navedli.
Družbi sta posel, katerega vrednost ni znana, razkrili le nekaj dni za tem, ko je Toyota napovedala skoraj 70 milijonov dolarjev vredno naložbo v razvoj največje aplikacije za naročanje taksi prevozov na Japonskem.
Tako Didi Chuxing kot Softbank si prizadevata odrezati čim večji kos pogače na trgu deljenja prevozov. Didi je tako v preteklosti že izvedel več prevzemov tovrstnih aplikacij, Softbank pa je nedavno kupila 15-odstotni delež v Uberju.
Družbi tudi razmišljata o ustanovitvi skupnega podjetja. V kateri fazi so pogovori, še nista razkrili.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese