Deutsche Post s spletnimi storitvami okrepil dobiček

Nemški poštno-logistični koncern Deutsche Post, sicer lastnik hitre pošte DHL, je s spletnimi storitvami lani okrepil dobiček. Ta se je na letni ravni povečal za 71,4 odstotka na 2,6 milijarde evrov, medtem ko so bili prihodki malenkost nižji kot v predhodnem letu, saj so dosegli 57,3 milijarde evrov.
Fotografija: DHL
Odpri galerijo
DHL

Na letni ravni je narasel tudi dobiček iz poslovanja koncerna, in sicer za 45 odstotkov na 3,5 milijarde evrov, kar je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP v skladu z napovedmi.

"Smo v odličnem položaju, da nadaljujemo z rastjo, predvsem na račun spletnega nakupovanja," je ob objavi poslovnih rezultatov ocenil izvršni direktor Frank Appel.

Enota, ki se ukvarja a spletnimi storitvami, je lani beležila 11,2-odsotno rast prihodkov od prodaje, medtem ko so prihodki od dostave pošiljk narasli za 6,3 odstotka. Vodstvo družbe namerava lastnikom leto izplačati dividende v višini 1,05 evra, kar je 24 odstotkov več kot lani.

Več iz rubrike