Despacito prvi z več kot tremi milijardami ogledov na Youtubeu

Videospot lahkotnega poletnega hita Despacito portoriških glasbenikov, ki mu je svoj pečat kasneje dodal še kanadski pevec Justin Bieber, je bil na Youtubeu objavljen 12. januarja letos, poroča spletna stran Billboard.
"Kakšna čast ... največkrat gledan video v zgodovini in prvi video s tremi milijardami ogledov ... in to v španščini!" je prek spletnega družbenega omrežja Instagram sporočil Fonsi. Med drugim se je zahvalil vsem oboževalcem in Portoriku, ki je po njegovih besedah "najlepše ozadje na svetu". "Naj živi latino glasba!" je še zapisal.
Despacito, kar v prevodu pomeni počasi, je v dirki za mejnik treh milijard ogledov na koncu tekmoval z videospotom skladbe See you again izvajalcev Whiza Khalife in Charlieja Putha. Ta je julija s prvega mesta največkrat gledanih izrinil skladbo Gangnam Style korejskega raperja Psyja. Gangnam Style je bil sicer prvi video na Youtubeu z več kot milijardo ogledov - ta mejnik je dosegel decembra 2012.
Sicer pa Youtube ni edina platforma, na kateri Despacito postavlja rekorde. Skladba je bila namreč že sredi julija razglašena za največkrat pretočeno doslej. Po podatkih založnika Universal Music Latin Entertainment je pesem v izvirni in prirejeni različici dosegla 4,6 milijarde predvajanj.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.