Dars za odstranitev cestninskih postaj prejel 12 ponudb
Dela bodo potekala v treh sklopih, večina ponudnikov pa je ponudbo oddala za enega. V prvem sklopu nameravajo na Darsu zrušiti in preurediti cestninske postaje Log, Torovo, Hrušica in Vrhnika, vključno s platojem ter obnovo voziščne konstrukcije na odseku Brnik-Vodice in Vodice-Ljubljana Šmartno ter priključka Vodice.
Ponudnik, ki bo izbran za drugi sklop del, bo moral zrušiti in preurediti cestninske postaje Vransko, Tepanje, Drnovo, Krško in Slovenske Konjice, vključno s platojem.
Tretji sklop medtem obsega rušitev in preureditev cestninskih postaj Nanos, Dane, Logatec, Unec-sever, Unec-jug, Razdrto-sever, Razdrto-jug, Postojna-sever, Postojna-jug in obnovo voziščne konstrukcije hitre ceste Razdrto-Vipava, razcepa Nanos in priključka Logatec.
Dars je za prvi sklop najvišjo dopustno vrednost ponudbe omejil na 13,05 milijona evrov brez DDV, za drugi sklop na 9,40 milijona evrov, za tretjega pa je najvišja dopustna vrednost 8,03 milijona evrov.
Na razpisu so samostojne ponudbe za različne sklope oddala podjetja Godina, Iskra in Gorenjska gradbena družba, ostala podjetja pa so se povezala v konzorcije.
Skupno ponudbo so oddala podjetja Pomgrad, CGP in VOC Celje. Podjetje Makro 5 gradnje se je povezalo z italijanskim gradbenim podjetjem Turchi Cesare. KPL je ponudbo oddal v sodelovanju s Prohausom in GD Granitom, Kolektor pa se je povezal z družbama CPK in GGD.
Za rušenje cestninskih postaj sta skupno ponudbo oddali tudi podjetji J.V. Kostmann in Rafael ter podjetja CVP, GVO in Javna razsvetljava. Cestno podjetje Ptuj se je pri prijavi na razpis povezalo z Euroasfaltom iz BiH.
Strokovna komisija bo svoje delo nadaljevala s podrobnim pregledom in oceno prejetih ponudb, pogodba z izbranim izvajalcem pa bo lahko podpisana šele po pravnomočnosti odločitve o oddaji oddaje predmetnega javnega naročila, so za STA pojasnili na Darsu.
Odstranjevanje cestninskih postaj se bo sicer po načrtu začelo po uvedbi sistema DarsGo, ki je predvidno s 1. aprilom. So pa na Darsu poudarili, da bo preurejanje cestninskih postaj potekalo daljše časovno obdobje, predvidoma dve do tri leta. Skupni strošek rušitve in preureditve cestninskih postaj je ocenjen na približno 45 milijonov evrov, končni strošek bo odvisen od najugodnejših ponudb zainteresiranih izvajalec.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Mercator odstopil od nakupa Tuša
Za to se je domnevno odločil, ker mu v letu dni ni uspelo pridobiti odobritve transakcije pri pristojnem varuhu konkurence.