Danci se veselijo vzdrževanja letal Adrie Airways
Novi partner bo vzdrževal vsa letala iz Adriine flote na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana in v Luganu. Sodelovanja se veselijo, saj verjamejo, da je Adrijina flota v dobrem stanju.

Odpri galerijo
V hangarju Adria Tehnike, ki ima za naslednjo sezono brez pogodbe za linijsko vzdrževanje z Adrio Airways vse zmogljivosti zapolnjene. Foto: Mavric Pivk/Delo
Adria Airways je novo pogodbo o linijskem vzdrževanju letal podpisala z danskim Northern Aerotech. Direktor le-tega Marten Schalls Jorgensen se veseli sodelovanja z Adrio Airways, ki je prevoznik z zgodovino in visokimi standardi pri vzdrževanju, saj je družba članica združenja Star Alliance. Adrijina flota je po njegovih besedah v dobrem stanju.
Sven Kukemelk, direktor v Adrii Airways je pojasnil, da je bilo na razpisu več ponudnikov in da je družba na dobri poti, vodja operative v Adrii Airways Tadej Notersberg pa je dodal, da je prednost Northern Aerotech, da bo na ljubljanskem letališču in letaliušču v Luganu prevzela linijsko vzdrževanje za vsa letala iz Adriine flote. Tudi za Saabe, za katere sedanji vzdrževalec, Adria Tehnika nima ustreznih licenc. Poleg samega linijskega vzdrževanja bo Northern Aerotech s svojimi izkušnjami pomagal pri urejanju Adrijinih notranjih procesov; v Adrii Airways, kjer želijo sami prevzeti tehnične funkcije, medtem že zaposlujejo ustrezen kader.
Za linijsko vzdrževanje hanger ni potreben.
Več preberite na portalu delo.si
Sven Kukemelk, direktor v Adrii Airways je pojasnil, da je bilo na razpisu več ponudnikov in da je družba na dobri poti, vodja operative v Adrii Airways Tadej Notersberg pa je dodal, da je prednost Northern Aerotech, da bo na ljubljanskem letališču in letaliušču v Luganu prevzela linijsko vzdrževanje za vsa letala iz Adriine flote. Tudi za Saabe, za katere sedanji vzdrževalec, Adria Tehnika nima ustreznih licenc. Poleg samega linijskega vzdrževanja bo Northern Aerotech s svojimi izkušnjami pomagal pri urejanju Adrijinih notranjih procesov; v Adrii Airways, kjer želijo sami prevzeti tehnične funkcije, medtem že zaposlujejo ustrezen kader.
Za linijsko vzdrževanje hanger ni potreben.
Več preberite na portalu delo.si
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kar 2,5 %* letno? Redkost na slovenskem trgu, ki jo morate izkoristiti
AKTUALNO
Kam trenutno vlagajo denar najbolj izkušeni vlagatelji?
AKTUALNO
Človek, ki rešuje milijonske napake umetne inteligence
AKTUALNO
Država najbolj podprla odbojko, nordijce, žensko košarko in olimpijski festival
AKTUALNO