ČvekiFON za zmanjšanje socialne izolacije starejših
V tem tednu je zaživel brezplačni in varen klepetalnik za starejše ČvekiFON.

Odpri galerijo
V tem tednu je zaživel ČvekiFON, ki olajša socialno izolacijo starejše populacije. Spodbuja se, da se ČvekiFON predstavi čim več starejšim osebam. FOTO: Spletna stran Simbioza
ČvekiFON je odziv na povečano socialno izolacijo, predvsem starejše populacije. Projekt povezuje starostnike, ki si želijo pogovorov z vrstniki, s katerimi imajo veliko skupnih točk in tem za pogovore. Zaradi omejitve gibanja so se pri številnih starostnikih že tako pogosto razrahljane socialne vezi povsem prekinile.
Pobudniki projekta izpostavljajo, da so podobne lokalne storitve predhodno že delovale, vendar so jih v večini izvajali prostovoljci, izkušnje na terenu pa pričajo, da samo takšne storitve ne zadostujejo potrebam.
Ena izmed pobudnic projekta in predsednica društva Humanitarček Ninna Kozorog pravi: "Terensko delo je pokazalo, da se starostniki sicer poslužujejo različnih t.i. kriznih linij, ki so se vzpostavile v času epidemije, vendar jim to ne omogoča izgradnje socialne mreže. Povsem laično- pogrešajo pogovore z vrstniki, s katerimi imajo veliko skupnih točk in tem za pogovore. Ravno zato se nam zdi ČvekiFON njim prilagojena rešitev, ki bo marsikomu pomagala zgraditi vsaj nek zametek socialne mreže."
Vodja projekta Ana Pleško iz Simbioze pravi, da je uporaba ČvekiFON-a preprosta. Uporabnik se lahko registrira na brezplačni številki 080 38 07, nato pa ga telefon preveže z naključnim starostnikom. Po besedah Pleškojeve je prav naključno srečanje najbolj zabavno, ob tem pa se krepi tudi socialna mreža starostnikov. Zaradi naključne dodelitve so zavarovane telefonske številke klicateljev, ki pa si jih med pogovorom lahko sogovorniki po želji izmenjajo.
ČvekiFON deluje od 8. ure zjutraj do 22. ure zvečer in je popolnoma avtomatiziran. Ob enem je prav avtomatizacija dodatna prednost projekta, ki razbremeni prostovoljce. ČvekiFON je zamišljen kot dolgoročen projekt in ni omejen samo na čas trajanja pandemije, še poudarjajo pobudniki.
Pobudnika projekta sta Simbioza in Humanitarček, glavni telekomunikacijski partner pa je A1. V projektu sicer sodelujejo tudi Telekom Slovenije, T-2, Telemach, Novatel, Softnet in Detel.
Pobudniki projekta izpostavljajo, da so podobne lokalne storitve predhodno že delovale, vendar so jih v večini izvajali prostovoljci, izkušnje na terenu pa pričajo, da samo takšne storitve ne zadostujejo potrebam.
Ena izmed pobudnic projekta in predsednica društva Humanitarček Ninna Kozorog pravi: "Terensko delo je pokazalo, da se starostniki sicer poslužujejo različnih t.i. kriznih linij, ki so se vzpostavile v času epidemije, vendar jim to ne omogoča izgradnje socialne mreže. Povsem laično- pogrešajo pogovore z vrstniki, s katerimi imajo veliko skupnih točk in tem za pogovore. Ravno zato se nam zdi ČvekiFON njim prilagojena rešitev, ki bo marsikomu pomagala zgraditi vsaj nek zametek socialne mreže."
Vodja projekta Ana Pleško pravi, da je uporaba ČvekiFON-a brezplačna in varna, z uporabo pa se veča tudi socialni krog starosnikov. FOTO: Roman IpićUporaba je brezplačna in varna

Vodja projekta Ana Pleško pravi, da je uporaba ČvekiFON-a brezplačna in varna, z uporabo pa se veča tudi socialni krog starosnikov. FOTO: Roman Ipić
Vodja projekta Ana Pleško iz Simbioze pravi, da je uporaba ČvekiFON-a preprosta. Uporabnik se lahko registrira na brezplačni številki 080 38 07, nato pa ga telefon preveže z naključnim starostnikom. Po besedah Pleškojeve je prav naključno srečanje najbolj zabavno, ob tem pa se krepi tudi socialna mreža starostnikov. Zaradi naključne dodelitve so zavarovane telefonske številke klicateljev, ki pa si jih med pogovorom lahko sogovorniki po želji izmenjajo.
ČvekiFON deluje od 8. ure zjutraj do 22. ure zvečer in je popolnoma avtomatiziran. Ob enem je prav avtomatizacija dodatna prednost projekta, ki razbremeni prostovoljce. ČvekiFON je zamišljen kot dolgoročen projekt in ni omejen samo na čas trajanja pandemije, še poudarjajo pobudniki.
Pobudnika projekta sta Simbioza in Humanitarček, glavni telekomunikacijski partner pa je A1. V projektu sicer sodelujejo tudi Telekom Slovenije, T-2, Telemach, Novatel, Softnet in Detel.
Več iz rubrike
Trump, trgovina in vojaki: nočna mora Južne Koreje
Sredi carinske vojne – intervju z začasnim predsednikom.
Še ne investirate? Začnite danes
V današnjem svetu se številni spopadajo z negotovostjo glede svoje finančne prihodnosti.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kako do velikih finančnih ciljev? Ta varčevalni produkt ponuja visoke donose
AKTUALNO
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
AKTUALNO
Vsakomur priporočam daljšo izkušnjo v tujini
AKTUALNO
Človek iz delavskega razreda, ki bo nadomestil Warrena Buffetta
AKTUALNO