Črni petek: Zavajanje na višku?
Televizije, kamere, fitnes naprave … ti prodajni artikli so cenejši med letom in ne na črni petek, so ugotovili v največji britanski potrošniški organizaciji Which?, kjer so predstavili študijo, v kateri so sledili nihanju cen 94 izdelkov skozi vse leto, začenši z lanskoletnim črnim petkom. Ugotovitve so presenetljive, kar 87 odstokov izbranih izdelkov je bilo bistveno cenejših preostali del leta. »Naše ugotovitve bodo razočarale mariskaterega, še posebej pa tistega potrošnika, ki od črnega petka pričakuje beraško nizke cene,« je prepričan Alex Neil, predstavnik organizacije, ki šteje okoli 1.3 milijonov članov.
Med izdelki, ki so jim sledili vse leto, so Sonyjeva kamera, LG televizor … Neil opozarja, naj bodo potrošniki, ki bodo letošnji črni petek le v Veliki Britaniji zapravili več kot milijardo funtov, vseeno previdni in zmerni pri nakupih, saj marsikdaj niso tako poceni, kot se zdi na prvi pogled.
PREBERITE ŠE:
SI-CERT svari pred spletnimi prevarami: Ponujajo nekaj nasvetov, kako prepoznati lažno spletno stran
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.