Črni petek v ZDA privabil več kupcev, vendar so zapravili manj
Med letošnjim nakupovalnim koncem tedna so prevladovale spletne prodaje. Sodeč po rezultatih raziskave Nacionalne maloprodajne federacije (NRF), je 44 odstotkov potrošnikov kupovalo preko spleta, 40 odstotkov pa se jih je odpravilo v trgovine.
Predsednik NRF Matthew Shay je ocenil, da je bil minuli konec tedna dober za trgovce in še boljši za potrošnike, ki so izkoristili nekatere izjemne ponudbe.
Največ ljudi je sicer preko spleta med štiridnevnim prazničnim koncem tedna kupovalo prav na črni petek. Takih je bilo 74 odstotkov, kar je 1,3 odstotka več kot lani. Tudi v trgovine se je največ ljudi odpravilo v petek, in sicer 75 odstotkov, kar je 3,4 odstotne točke več kot lani.
Več iz rubrike
Zaradi tanjših denarnic kupujemo tudi manj hrane
Na potrošnjo poleg razpoložljivih dohodkov vplivajo inflacija, zaostreni pogoji kreditiranja, davčne obremenitve in psihološki dejavniki.
Pred sesutjem strankam izpulili še zadnje evre
Med upniki so poleg pravnih številne fizične osebe, ki so tik pred stečajem v akcijah na spletnih platformah kupovale bone za prihodnje lepotne storitve.