Črni petek v ZDA privabil več kupcev, vendar so zapravili manj
Med letošnjim nakupovalnim koncem tedna so prevladovale spletne prodaje. Sodeč po rezultatih raziskave Nacionalne maloprodajne federacije (NRF), je 44 odstotkov potrošnikov kupovalo preko spleta, 40 odstotkov pa se jih je odpravilo v trgovine.
Predsednik NRF Matthew Shay je ocenil, da je bil minuli konec tedna dober za trgovce in še boljši za potrošnike, ki so izkoristili nekatere izjemne ponudbe.
Največ ljudi je sicer preko spleta med štiridnevnim prazničnim koncem tedna kupovalo prav na črni petek. Takih je bilo 74 odstotkov, kar je 1,3 odstotka več kot lani. Tudi v trgovine se je največ ljudi odpravilo v petek, in sicer 75 odstotkov, kar je 3,4 odstotne točke več kot lani.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.