Cristiano Ronaldo za en tvit prejme 260.000 evrov
Raziskavo je pripravila agencija Opendorse, ki se ukvarja s promocijo in pojavljanjem športnikov na socialnih platformah. Nogometaš Reala Madrida je najbolj zaželen športnik za oglaševanje prestižnih blagovnih znamk, hkrati pa tudi športnik z največ sledilci na tem omrežju - 49,2 milijona.
Drugi po zaslužku na 'čivk' oziroma zapis, ki lahko vsebuje največ 140 znakov, je zvezdnik košarkarske lige NBA LeBron James, ki za to dobi 123.000 evrov, na tretjem mestu z okroglimi 100.000 evri pa je brazilski nogometaš Neymar.
Več iz rubrike
Na GZS verjamejo, da novih omrežnin še ne bo
Več preglednosti, manj časovnih blokov in odprava sezon so pričakovanja gospodarstva.
Hrvaška skupina Ciak v nov prevzem v Sloveniji
V regiji poteka agresivna konsolidacija trgovine z avtodeli. Preživijo lahko zgolj podjetja, ki imajo ekonomijo obsega.