Cristiano Ronaldo za en tvit prejme 260.000 evrov

Raziskavo je pripravila agencija Opendorse, ki se ukvarja s promocijo in pojavljanjem športnikov na socialnih platformah. Nogometaš Reala Madrida je najbolj zaželen športnik za oglaševanje prestižnih blagovnih znamk, hkrati pa tudi športnik z največ sledilci na tem omrežju - 49,2 milijona.
Drugi po zaslužku na 'čivk' oziroma zapis, ki lahko vsebuje največ 140 znakov, je zvezdnik košarkarske lige NBA LeBron James, ki za to dobi 123.000 evrov, na tretjem mestu z okroglimi 100.000 evri pa je brazilski nogometaš Neymar.
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?