Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom
Čisti dobiček se je v prvih treh mesecih v primerjavi z enakim obdobjem lani znižal za 20,3 odstotka na 1,2 milijarde dolarjev. Prihodki so upadli za 11,3 odstotka na 9,1 milijarde dolarjev, predvsem zaradi prodaje polnilnic franšizojemalcem v okviru načrta reorganizacije, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Količinsko je prodaja na vseh trgih, kjer je družba prisotna, ostala skoraj nespremenjena, vključno s Severno Ameriko, ki je največja regija po prihodkih od prodaje.
Coca Cola je sicer na trgu ponudila nove pijače, predvsem z malo ali nič sladkorja, med temi sta blagovni znamki Honest Sport in Coca Cola Plus. Slednjo je lansirala na Japonskem, kjer družba cilja predvsem na veliko starajočo se populacijo.
Kot so poudarili v Coca Coli, pospešeno iščejo model rasti, ki bo dajal rezultate v čedalje bolj k potrošniku usmerjenemu portfelju.
Coca Cola ob tem pospešuje program krčenja stroškov, s katerim cilja na 800 milijonov dolarjev prihrankov letno do leta 2019.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese